ماموستای اهل سنت شهرستان سقز اقدام ظالمانه عربستان سعودی را گناه کبیره دانست و گفت: این اقدامات زیر چتر حمایتی دنیای غرب انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۴۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله امین زاده ماموستای اهل سنت شهرستان سقز ضمن محکوم کردن اعمال دولت‌مردان حکومت آل‌سعود گفت: سران آل سعود باتوجه به دوستی که باآمریکا و رژیم صهیونیستی دارند بیشتر از این انتظارنمی رود،لذا عربستان سعودی باید از این اقدام خود اظهار پشیمانی کرده و از مسلمانان ایران به خاطر منع انجام فریضه ی الهی عذر خواهی کند.


وی گفت: مکه و مدینه سرزمین وحی است و متعلق به تمام مسلمانان جهان است لذا آل سعود نباید کنگره ی عظیم حج را با کارهای خود زیر سوال ببرد.


وی ادامه داد: بی کفایتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج سال گذشته که منجر به از بین رفتن و به شهادت رسیدن جمع کثیری از حجاج و همچنین حجاج ایرانی بود نشان داد که این رژیم قادر به برگزاری مناسب مراسم حج نمی باشد.


ماموستا امین زاده با بیان اینکه از حکام آل سعود انتظاری نیست خاطر نشان کرد: باید از سازمان های مدافع حقوق بشر تاسف خورد که نه اقدامی انجام دادند و نه سخنی قابل توجه گفتند.


وی در پایان این اقدام ظالمانه عربستان سعودی را گناه کبیره دانست و گفت: اقدامات ظالمانه دولت تروریستی ال زیر چتر حمایتی دنیای غرب انجام می گیرد.

ارسال نظرات