خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی تایید محتوا با حضور فرماندهان حوزه ها و مدیران نمایندگی و مسئولین فضای مجازی در حوزه های تابعه سياه ناحیه عشایری در محل نمازخانه ناحیه عشایری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه عشایری کرمانشاه، کارگاه آموزشی تایید محتوا با حضور فرماندهان حوزه ها، مدیران نمایندگی در حوزه های تابعه و مسئولین فضای مجازی در محل نمازخانه ناحیه عشایری برگزار گردید.
در این کار گاه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین صابری ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام (ره) توجه به مسائل فرهنگی را بسیار مهم و حساس دانست و اظهار داشت: تمام همجمه دشمن امروز در این عرصه است و دشمن می خواهد با استحاله فرهنگی بخصوص در میان جوانان و خانوادها آنها را از مسیر معنویت ، تقوی، و پاکی است دور کند و در این زمان دشمن بخصوص در بخش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، سرمایه گذاری زیادی کرده است و با ترویج فرهنگ منحط غرب و فساد و بی بند و باری جوانان عزیز ما را را از صراط مستقیم منحرف کند  و جو ماهواره هم در خانه ها خود معضل بزگی است که باید به آن توجه کرد و مواظب جوانان و خانواده خود باشیم که از آسیب های اجتماعی در امان باشند.
وی افزود: باید معنویت و تقوی را در میان جوانان و خانواده نهادینه کنیم و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را کنترل شده و منضبط در اختیار جونان قرار دهیم تا خدایی نکرده مورد آسیب قرار نگیرند.
در پایان مراسم حجت الاسلام بهرامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری در خصوص برگزاری کار گاه آموزشی تایید محتوا و مسائل فرهنگی توضیحاتی را ارائه داد.
ارسال نظرات