زائرپیاده حرم امام خمینی(ره) گفت: ما پیروان ولایتیم و دشمنان کوردل این نظام وانقلاب بدانند که ما از راه شهدا و ولایت و انقلاب دست بر نخواهیم داشت. امیدواریم نمایندگان شایسته‌ای برای هشت‌هزار شهید گلگون کفن استان گیلان باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۶۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: محمد ملک زاده از بسیجیان حوزه امام جعفر صادق(ع) سپاه ناحیه شهرستان رودبار از حال وهوای کاروان پیاده و انگیزه‌اش برای پیمودن ۴۰۰ کیلومتر باپای پیاده به‌سمت حرم مطهر امام(ره) گفت: کاروان پیاده استان گیلان بیست و پنجمین سال   خود را می‌گذراند و من توفیق دارم برای سومین سال با کاروان همراه شوم و مسیر رشت تا تهران را پیاده طی کنم.

وی گفت: باور کنید در شهر وروستای خودمان برای کارهای شخصی حتی ۴ کیلومترپیاده‌روی نمی‌کنیم و از وسیله نقلیه استفاده می‌کنیم! خیلی‌ها از ما می‌پرسند که چگونه است ۴۰۰ کیلومتر را با پای پیاده تاتهران می  روید و خم به ابرو نمی آورید؟پاسخ این سوال چیزی جز «عشق»   به امام خوبیهاو رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیست. این جاذبه عشق است که ما را با پای پیاده ازکیلومترها دورتر به سمت حرم امام خوبیها می‌کشاند.

ملک زاده ادامه داد: این حرکت نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان بی‌سابقه است.   از مسافت که بگذریم، این فصل از سال دقیقا فصل زراعت وکار کشاورزی   است و اکثر نفرات کاروان ما کشاورز و کارگر هستند اما اینها دلیل نمی‌شود عشق و ارادت خود را به حضرت روح‌اله فراموش کنیم و از این سفر روحانی باز بمانیم. خدا را بابت این نعمت شکرگذارم.

وی افزود: ما پیروان ولایتیم ودشمنان کوردل این نظام و انقلاب بدانند که ما از راه شهدا و ولایت و انقلاب دست برنخواهیم داشت. ما شهدا را ندادیم که الان در مقابل زورگویان سر تعظیم فرود بیاوریم و به آرمانهای امام و انقلاب پشت کنیم، لذا هریک از اعضای کاروان به نمایندگی ازیک شهید استان گیلان در این حرکت عظیم شرکت کرده‌ایم و امیدواریم نمایندگان شایسته‌ایبرای هشت‌هزار شهید گلگون کفن استان گیلان   باشیم.

زائر پیاده مرقد حضرت امام خمینی(ره) گفت: اگر در صورت لزوم رهبری معظم انقلاب احساس خطر کنند و حکم جهادصادر کنند ما بسیجیان و جان‌برکفان انقلاب طوفان ‌وار بر دشمنان خواهیم تاخت که ایشان صدبار مردن خود را آرزو کنند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات