خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

شناخت آرمان های امام خمینی(ره) نیاز اساسی انقلاب اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز شناخت و تداوم آرمان های امام خمینی(ره) نیاز اساسی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: اینکه ما بتوانیم این نظام الهی را تداوم ببخشیم لازم است که نگاه خود را به خط امام و منویات ان بزرگوار متمرکز کنیم.

وی افزود: بعد از ارتحال ایشان چون مردم به سفارشات و راهنمایی های این بزرگوار عمل کرده اند و از آرمانهای ایشان عقب نشینی نکردند ما توانسته ایم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم و همین مسئله باعث شده است که بیگانگان و مستکبرین عالم به وحشت افتند؛ زیرا مردم ما راه امام را به خوبی شناخته اند و در حال حاضر هم با قوت و قدرت به راه خودشان ادامه می دهند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: با توجه به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» ، مردم این نکته را با جان و دل پذیرفتند و در این زمان هم تمام مردم با تمام سلایقی که دارند گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند که این مهم خاری در چشم دشمنان ماست.

قندهاری با بیان اینکه تجلیل از امام راحل یعنی " حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی " افزود: ما اگر مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را برگزار می کنیم با این نگاه است که با نقطه نظرات و منویات ایشان بیشتر آشنا شویم که این موضوع یک نیاز اساسی برای انقلاب ما بشمار می رود ، همچنین بیعت کنیم با جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که الحمدلله هر ساله این اتفاق می افتد در سالگرد ارتحال امام ضمن اینکه جمعیت بسیار زیاد از تقاط مختلف کشور در مرقد مطهر امام حضور پیدا می کنند .

وی تأکید کرد: این مراسم فقط در مرقد ایشان نیست؛ بلکه در سراسر میهن اسلامی این مراسم برگزار می شود.

خاطرنشان می شود؛ مراسم ویژه گرامیداشت سالگرد رحلت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد در شهرستان سمنان برگزار میشود که به شرح ذیل است؛

پنجشنبه مورخ 13/3/95 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی (عج) با سخنرانی حضرت آیت ا... احدی

جمعه مورخ 14/3/1395 ساعت 6 بعداز ظهر در مسجد امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده

جمعه مورخ 14/3/1395 بعداز نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها