خبرهای داغ:
سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز بیانیه‌ای به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۰۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام رضا (علیه السلام ) شهرستان البرز با صدور بيانيه اي ضمن بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي، از مردم هميشه در صحنه شهرستان البرز  براي شركت در اين مراسم برزگداشت، جوار بارگاه ملکوتی امام (ره ) دعوت به عمل آورد.

در اين بيانيه افزوده شده: خرداد ماه يادآور نامي بزرگ در تاريخ معاصر جهان بشريت است، مردي كه قيامش را از پانزده خرداد 42 آغاز كرد و در بهمن 57 با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامي مستضعفان و محرومان نشاند و نور اميد را به قلوب افسرده شان ارزاني نمود.

بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران با ايجاد تحوّلي بزرگ در جهان، پرچم آزادي خواهي و حق طلبي جمهوري اسلامي را به اهتزاز درآورد و با درهم پيچيدن بساط ظلم و ستم و عدالت ستيزي ، نام و يادخود را در دل هاي عاشقان اسلام و نظام جمهوري اسلامي براي هميشه به يادگار گذاشت.

حضرت امام خميني ( ره ) ابر مرد تاريخ است كه عاشقانش در جاي جاي ميهن اسلامي ضمن تاسي به آرمان هاي الهي و اقتدا به سيره ولايي وي ، با بزرگداشت ياد و خاطره آن بزرگ مرد، همه ساله عشق وارادت خود را به وي به نمايش مي گذارند.

بي شك عزت و اعتلاي امروز ایران  اسلامي به رهبري جانشين برحق امام خميني (ره ) حضرت ايت الله امام  خامنه اي ،مدظله العالی  ثمره اقتداي مردم ايران به مكتب اسلام و سيره معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني ( ره ) است.

سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي امام راحل (ره) و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی  از عموم مردم قدر شناس شهرستان البرز  براي حضوردر آيين هاي بزرگداشت معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) دعوت نموده و بر ايستادگي بر اصول و ارزش هاي بنيان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاريخ ايران و دفاع از حقوق همه مظلومان و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي تأكيد و پا فشاري مي نمايد.

3001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها