فرمانده سپاه گلوگاه از اعزام بیش از 500 بسیجی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از گلوگاه ما،سرهنگ حسن حسنی طی گفت‌وگویی با اشاره به سهمیه اعزام زائرین به مرقد امام راحل، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیجیان و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در آستانه بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۵۰۰ بسیجی به تهران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: توزیع بسته‌های فرهنگی در کاروان‌ها، مسابقه وصیت‌نامه و زندگی‌نامه امام راحل(ه) و فضاسازی محل اسکان در مرقد امام و مسابقات ویژه اعزام بار اولی ها را از جمله برنامه‌های فرهنگی کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با بیان اینکه اجتماع عظیم زائران مرقد امام خمینی(ره) دارای پیام مهمی برای دشمنان است، افزود: بسیجیان نسل امروز نیز همانند بسیجیان دوران دفاع مقدس با شور و اشتیاق با آرمان‌های امام راحل(ره) پیمان می‌بندند.

 

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با احیای اسلام ناب محمدی(ص) بدون هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه از قبیل قدرت‌های شرق و غرب و با تکیه به قدرت خداوند و اعتقاد درونی خود، فداکاری‌های ماندگاری را از خود به نمایش گذاشت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها