خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: امام خمینی(ره) در برخورد با اشتباهات و انحرافات اطرافیان خود ملاحظه و کوتاهی و مسامحه نداشتند.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

احمد محمدی فرد مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: امام خمینی(ره) در برخورد با اشتباهات و انحرافات اطرافیان خود ملاحظه و کوتاهی و مسامحه نداشتند و در نظر ایشان وابستگان نزدیک بیت امام با یک فرد معمولی فرقی نداشت و امام به خاطر وابستگی فردی به ایشان از انحراف او چشم پوشی نمی کردند.

وی با اشاره به نمونه ای از انحرافات نزدیکان امام بیان کرد: نمونه ای که در اوایل انقلاب اتفاق افتاد دو فرزند یکی از بزرگان بود که دچار انحراف شده بود و آن فرد از دستگیری فرزندش ناراحت شد و مشکلاتی را به وجود آورد که امام (ره) در جلسه ای رو به این شخص فرمودند که پسر شما یکی از منحرفان وابسته به گروهک هاست و نباید از این مسئله ناراحت شوید.

 محمدی فرد افزود: در همین جریان بود که امام فرمودند که اگر احمد(فرزندشان) دچار کوچکترین انحرافی باشد و اشتباهی از ایشان سر بزند حکمش اعدام است و من شخصا این کار را خواهم کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اذعان کرد: این جهت گیری امام خمینی(ره) الگوگیری از معصومین(ع) می باشد که آن بزرگواران با خودی های منحرف این برخورد را می کردند و ملاحظه نسب خانوادگی را نمی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به داستان ابوجهل تصریح کرد: پیامبر اسلام نیز در برخورد با عموی خود ابوجهل هیچ کوتاهی نکرد و اورا منفورترین فرد معرفی کرد و شخصیتی مانند سلمان فارسی با آن که نژاد عجم و غیر عرب بود را ارج و قرب بخشید.

محمدی فر افزود: این افتخار ها ریشه قرآنی دارد که خداوند متعال در سوره مبارکه حجرات می فرماید (ان اکر مکم عندالله اتقاکم) همانا گرامی ترین شما نزد خدا با تقوا ترین شما می باشدو اگر این قاعده در جامعه اجرا گردد ومردم ببینند که با متخلف گرچه  فرزند سران مملکتی باشد برخورد می شود در نتیجه  دلگرم به نظام اسلامی می شوند ومی فهمند که در این نظام عدالت اجرا می گردد .

 

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها