شهدای مدافع حرم در سرزمین غربت و مظلومانه از کیان اسلام و انقلاب و ارزش های اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در دیدار با خانواده مکرم سردار پاسدارشهید داود مرادخانی از شهدای مدافع حرم که در سوریه به فیض شهادت نائل آمد گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم واگر جانفشانی و ایثارگری های شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبود برقراری امنیت کار دشواری بود و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا می باشد.

دکتر یداله رجائی با بیان اینکه خون شهدا ضامن ثبات و استقلال کشور است افزود: شرایط دشواری بر منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی تحمیل شده است و نظام سلطه با ایجاد اختلاف میان مسلمانان و همچنین ایجاد گروهک های تکفیری درصدد مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و مسلمانان در دنیاست ولی به لطف پروردگار ناکام خواهد ماند.

وی اظهار داشت: شهید مرادخانی و شهید بهرامی از اولین شهدای مدافع حرم استان زنجان هستند که با شجاعت و اخلاص در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله در جبهه های جنگ حضور داشتند .

همچنین در این دیدار همسر شهید مرادخانی با بیان اینکه شهید مرادخانی عاشق انقلاب و ولایت و اهل بیت بود گفت : از زمانی که داعش و تکفیری ها قصد داشتند به حرم حضرت زینب (س) تعرض و حمله نمایند ایشان بارها نزد خانواده سخن از رفتن برای دفاع از حرم اهل بیت را مطرح کرد .

وی افزود: وقتی که خبراعزام به ایشان ابلاغ شد سرازپا نمی شناخت و آرزوی شهادت برای ایشان بزرگترین و مهمترین آرزو بود و خداوند متعال نیز آرزوی ایشان را برآورده کرد و به جمع دوستان شهیدش در هشت سال دوران دفاع مقدس پیوست و احساس می کنم ایشان آرامترین روزها و دوران زندگی را دارند .

گفتنی است، این دیدار به همت دفتر پایگاه بسیج کارکنان شهید احمد کاظمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برنامه ریزی شده بود و در این دیدار مادر، همسر و فرزندان شهید مرادخانی حضور داشتند.

ارسال نظرات