اولین مرکز مشاوره وکاریابی ویژه جامعه معلولین در شهر زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۸۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در آیین افتتاح  این کاریابی با اشاره به اینکه کاریابی ها به عنوان بازوان توانمند اداره کل انجام وظیفه می کنند گفت: اولویت برون سپاری امورات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در سال 95 با مراکز مشاوره وکاریابی های فعال وقانونمند می باشد.

احمد غریوی افزود: ایجاد اشتغال برای بیکاران خصوصا جامعه معلولین از اصلی ترین دغدغه های مسئولین کشور واستان میباشد و اداره کل تعاون کارروفاه اجتماعی استان برای ایجاد اشتغال پایدار تمام تلاش خود را مینماید

در ادامه معاون اشتغال سازمان بهزیستی استان گفت: بهزیستی به‌دنبال آن است تا با توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود آنها را از چرخه حمایتی خود خارج کند که این خروج باید به صورت موفق باشد که در این راستا مهمترین استراتژی ایجاد اشتغال برای این افراد است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت‌ها برای ایجاد اشتغال تسهیلات با نرخ بهره ۴ درصد پرداخت می شود و در صورتی که کارفرما در مجموعه خود از افراد معلول استفاده کند برای به‌کارگیری هر شخص معلول ۵۰  میلیون ریال و تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات ارائه می‌شود.

گفتنی است، کاریابی همیار بیست ویکمین کاریابی استان میباشد که اولویت ارائه خدمات آن به جامعه پویا وفعال معلولین استان می باشد.

ارسال نظرات