دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

شهدای کردستان ناشناخته هستند

رضایی گفت: جنایاتی نیروهای ضد انقلاب در کردستان تابلوی بسیار شفاف از ظلم و جنایت هایی است که تاریخ هم از بازگو کردن آن شرمسار است.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۸۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در یادواره شهید برادران نمکی کردستان که در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد اظهار داشت: بعد از انقلاب وقتی حزب بعث عراق و در صدر انها آمریکا و اسراییل از مردم کردستان ناامید شده و متوجه شدند که مردم کردستان تمام قد و جانانه از سرزمینشان دفاع می کنند با بمباران شیمیایی شهرهای مرزی انتقام سختی از مردم کردستان گرفتند.

وی افزود: هم شهید گمنام داریم که پلاک ندارد و هم شهدایی که قدر و منزلتشان گمنام مانده است و شهدای استان کردستان از نوع دوم هستند که تا امروز به تمام زوایای زندگی و شجاعت های این شهیدان آنگونه که شایسته پرداخته نشده است.

محسن رضایی ادامه داد: جنایاتی که نیروهای ضد انقلاب در کردستان انجام دادند تابلوی بسیار شفاف از ظلم و جنایت هایی است که تاریخ هم از بازگو کردن آن شرمسار است.

وی به نحوه شهادت شهید برادران نمکی اشاره کرد و گفت: جنایتکاران با حضور در منزل برادران نمکی آنها را دستگیر کردند و بدون محاکمه و حکم قانونی به شهادت رساندند که این کار هر چند از نظر حقوقی جرم محیسوب میشود ما این اقدامات در کردستان جنایت فرهنگی بود که گروهک های ضد انقلاب در این استان انجام دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هر چند شهیدان زیادی داشتیم که با بدرقه پدر و مادر راهی جبهه های حق علیه باطل شدند اما اکثر شهدای کردستان در جلوی چشم پدر و مادر و خانواده توسط گروه های معاند به درجه رفیع شهادت رسیدندو این جنایت فرهنگی بزرگی علیه مردم کردستان بود.

محسن رضایی گفت: همه نگرانی دنیا از خط مستقیم جمهوری اسلامی ایران است که همان مسیر نجات بشریت و انسداد ظلم و جنایت است اما همه باید بدانند که ما از انتخاب مسیر خود پشیمان نیستیم چرا که برای ان هزینه زیادی را پرداخت کرده ایم و هیچگاه تردیدی در ادامه دادن خط اسلام و انقلاب در دلها ایجاد نمیشود .

وی مردم را بزرگترین سرمایه یک کشور عنوان کرد و کفت: ما از مردمی کردن امنیت و مردمی کردن انقلاب استفاده کردیم و بهترین نتیجه را هم گرفتیم پس لازم است در بحث اقتصادی نیز از همین نیروی عظیم استفاده کنیم چرا که اگر اقتصاد هم مردمی شود تمام سرزمین ما اباد می شود و دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت.

محسن رضایی با بیان اینکه مسئولین باید بدانند با همان روشی که امنیت را درست کردیم با همان روش هم می شود اقتصاد را درست کرد تاکید کرد: امروز اقتصاد کشور باید مردمی شود و جوانان را پای کار اورد و از قدرت عظیم درونی کشور یعنی مردم بهره گرفت و نباید نگاهمان به سمت بیرون باشد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار