خبرهای داغ:
رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: شیطنت‌هایی از سوی کادر فنی سابق تیم استقلال خوزستان صورت گرفت که شایسته این افراد و فوتبال خوزستان نبود.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۴۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

عبدالکاظم طالقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی بسیج در اهواز، در رابطه با وضعیت باشگاه استقلال اهواز اظهار کرد: این تیم دارای مشکلات عدیده‌ای است که باید توسط افرادی که ادعای مالکیت آن را دارند برطرف شود.

وی ادامه داد: هیات فوتبال استان در جایگاهی نیست که این مشکلات را کارشناسی و قضاوت کند، امور حقوقی فدراسیون فوتبال صلاحیت بررسی موضوعات مربوط به باشگاه استقلال اهواز را دارد.

 رئیس هیات فوتبال خوزستان تصریح کرد:  شکایت‌های عدیده‌ای مبنی بر بدهکاری باشگاه استقلال اهواز به فدراسیون فوتبال رسیده است، اما برخی که ادعای مالکیت این باشگاه را دارند عنوان کرده‌اند که هیچ بدهی به کسی ندارند.

طالقانی افزود: یک قلم از بدهی‌های استقلال اهواز به هیات فوتبال است که مبلغ آن 350 میلیون تومان بوده، اما ما هنوز اقدامی برای شکایت از این باشگاه نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که برداران شفیع‌زاده همچنان ادعای مالکیت این باشگاه را دارند عنوان کرد: من با مالک قانونی و مدیرعامل این باشگاه در این رابطه صحبت کرده‌ام و آنها نیز در جواب گفته‌اند که اگر شفیع‌زاده ادعایی مبنی بر مالیت این باشگاه دارند مستندات خود را ارائه دهند.

 رئیس هیات فوتبال خوزستان اشاره کرد: این باشگاه بدهی‌های فراوانی به آژانس‌های هواپیمایی، هتل، بازیکنان، مربی، هیئت فوتبال و ... دارد که برای ما اثبات شده است، این تیم حتی بدهی مربوط به خرید امتیاز تیم فولادنوین را هنوز پرداخت نکرده است.

طالقانی یادآور شد: هیات فوتبال استان در جایگاهی  نیست که در این رابطه تصمیم‌گیری کند، اما به لحاظ حقوقی فکر می‌کنم که امکان کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته اول و یا حتی انحلال این تیم وجود دارد.

وی درباره تغییرات گسترده در تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: اینکه بازیکنان زیادی به همراه کادر فنی از این تیم جدا شدند در فوتبال یک امر عادی است و هر بازیکن و یا مربی می‌تواند پس از اتمام قرارداد خود به هر تیمی که دوست داشته باشد نقل مکان کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار کرد:  در این باره شیطنت‌هایی از سوی کارد فنی سابق این تیم صورت گرفت که شایسته این افراد و فوتبال خوزستان نبود.

این مسئول گفت: به هر حال در این موارد توان‌مندی هر باشگاه برای نگه‌داشتن و یا به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر خود مطرح است و ما نمی‌توانیم کسی را به زور در تیمی نگه‌داریم، هر باشگاهی که بتواند خواسته بازیکن و یا مربی را برآورده کند در میدان نقل و انتقالات برنده خواهد بود.

طالقانی در پایان خاطرنشان کرد: به هر صورت استان خوزستان از کسانی که این شرایط را برای تیم قهرمانی لیگ برتر به وجود آورده‌اند گله‌مند است، موضوع فقط رفتن آنها از این باشگاه نیست، بلکه آنها منافع این استان و این باشگاه را نیز به همراه خود بردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها