اطلاعیه روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل:
طرح جوانه های صالحین ، در راستای پرکردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان وجوانان و نشاط وتعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در تابستان سال 95 برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۸۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه اردبیل اعلام کرد:طرح جوانه های صالحین ، در راستای پرکردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان وجوانان و نشاط وتعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در تابستان سال 95 برگزار می شود.

به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان امسال، در این طرح کلاسهای متنوعی از جمله کلاس های قرآنی در زمینه های مختلف بخصوص کلاس حفظ برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تعدادحافظان قرآن کریم جوان، کلاسهای آموزش ورزشی از جمله شنا و..، کلاسهای خیاطی ،گلدوزی و.. ، کلاسهای تقویت دروس و اردوهای مختلف تفریحی ،آموزشی و جهادی برگزار خواهد شد.
از خانواده های عزیز خواستاریم برای دور کردن فرزندان خود از آسیبهاو انحرافهای موجود در جامعه آنها رابرای ثبت نام در این طرح تشویق کنند تا ضمن دوری از رذایل اجتماعی از نظر علمی ومعنوی نیز به حد خوبی برسند

علاقمندان ، جوانان ، نوجوانان و خانواده ها می توانند برای نام نویسی در این طرح ملی فرهنگی به پایگاه های مقاومت بسیج محلات شهرستان اردبیل مراجعه و ثبت نام کنند.

ارسال نظرات