خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یک‌هزار و 500 نفر از این شهرستان در 2 بخش مرکزی و شهر محمدیه با 30 اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۲۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،علیرضا حیدری امروز فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ضمن تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال و عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امسال نیز برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل روز چهاردهم خردادماه، یک‌هزار و 500 نفر از شهرستان البرز در دو بخش مرکزی و شهر محمدیه با 30 اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی افزود: در راه و مسیر امام راحل و انقلاب اسلامی هر چقدر گام برداریم کم است، چراکه ذره‌ای از زحمات بی‌بدیل امام خمینی(ره) جبران نخواهد شد، تمام آرامش، امنیت و دستاوردهای کشور را مدیون تلاش‌های انقلابی امام راحل هستیم.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با بیان اینکه امام خمینی(ره) رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرد، افزود: امام راحل احیاگر اسلام بودند و نوعی اندیشه و دگرگونی جدید در مسلمانان به وجود آوردند.

حیدری خاطرنشان کرد: عده زیادی از علما در پیروزی انقلاب سهیم بوده و تلاش می‌کردند این دگرگونی رخ دهد، ولی تیزبینی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام(ره) بود که موجب موفقیت انقلاب اسلامی و پابرجا بودن آن شد.

وی تصریح کرد: آحاد مردم جامعه در قبال حضرت امام خمینی(ره) وظایفی دارند که باید با وفاداری به آرمان‌های امام(ره)، دنبال کردن وصیت‌نامه و صحبت‌های ایشان بوده و الگو بگیرند.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: باید با عهد و پیمان بستن با آرمان‌های امام راحل در راه ایشان گام برداشته و به خود و کشور متکی باشیم و سیاست نه شرقی، نه غربی را هرگز فراموش نکنیم.

حیدری با بیان اینکه مردم در جامعه باید از مستضعفان حمایت کرده و وحدت و همدلی را در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی داشته باشند، تصریح کرد: هرگز وحدت کلمه را از یاد نبریم، چراکه دشمنان به دنبال بهانه‌ای هستند که با اهداف شوم خود و از طریق جنگ نرم به کشور نفوذ کنند.

وی گفت: 14 خردادماه علاوه بر تجدیدمیثاق بحث ولایت را نیز مدنظر دارد لذا باید مطیع ولایت فقیه و رهبری بوده و مطمئن باشیم که به کشور آسیبی نمی‌رسد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها