کارآموزان مرکز الزهراء زنجان در جشنواره غذاهای سنتی که در مجتمع خوابگاهی دختران بوستان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۴۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در جشنواره غذاهای سنتی که با هدف معرفی و احیای غذاهای سنتی و محلی و جایگزینی آنها با غذاهای آماده و فست فود با محوریت غذای سالم و معرفی مهارت های فنی و حرفه ای با هدف جایگزین تفریحات ناسالم در جوانان و نوجوانان در مجتمع خوابگاهی دختران بوستان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، کارآموزان مرکز خواهران الزهراء زنجان با حضور خود و رقابت در این جشنواره و ارائه دستاوردهای و توانمندیهای خود مهارت های خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم رئیس مرکز الزهراء زنجان با بیان این‌که تعریف دین اسلام از نشاط و سرگرمی، باید برای جوانان و نوجوان عصر حاضر تبیین شود، گفت: در سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی، تفریحات فراوانی وارد جامعه بشری شده است و طریقه استفاده صحیح از آنها در بسیاری از موارد تشریح نشده است.

مریم قدرتیان افزود: آیا نیاز به تنوع تفریحات و صرف زمانی تا این اندازه برای تفریح و سرگرمی برای جوانان و نوجوانان هست، یا خیر؛ نیاز به بررسی و فرهنگ‌سازی دارد و باید کارشناسان در این زمینه وارد کار شوند و ریشه‌ای‌تر به این موضوع بپردازند.

گفتنی است، در پایان رئیس مرکز با معرفی مهارتهای فنی و حرفه ای، هنر آموزی را یکی از بهترین جایگزین ها برای تفریحات ناسالم در جوانان و نوجوانان دانست.

ارسال نظرات