مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۱۶۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان لرستان اجرا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۱۶۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی سال ۹۵ در استان لرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۵۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان به نقل از تسنیم ، سرهنگ علی بیرانوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هزار و 600 طرح اقتصادی مقاومتی و 250 طرح صنایع تبدیلی امسال در استان لرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متناسب با طرح‌های اقتصاد مقاومتی به همان میزان در استان شغل ایجاد می‌شود، افزود: به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بین 6 تا 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی لرستان بابیان اینکه پرداخت همین میزان تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اشتغال‌زایی افراد جویای کار مؤثر بوده است، عنوان کرد: به‌عنوان نمونه یک فارغ‌التحصیل دانشگاهی با اخذ 10 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و خرید دستگاه خشک‌کن و پودر کن میوه برای پنج نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده و در ماه نیز بین دو تا سه میلیون تومان درآمد کسب می‌کند.

وی بابیان اینکه اجرای 150 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان لرستان نیز در سال 95 پیش‌بینی‌شده است،بیان کرد: در این راستا تعداد 30 پروژه را از ابتدا تا انتها احداث می‌کنیم، چهار پروژه اجرا و تحویل‌ شده‌اند و مابقی را هم در طول سال اجرا می‌کنیم.

بیرانوند گفت: پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی لرستان بااعتبار 15 میلیارد ریال اجرا می‌شوند که بخشی از این اعتبار توسط فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و بخشی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) تأمین می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار