امام جمعه اردبیل:

معرفی شخصیت‌های علمی برای جوانان و نسل جدید ضروری است

به منظور معرفی الگوهای مناسب برای جوانان و نوجوانان معرفی شخصیت‌های علمی برای آن ها ضرورت است.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۶۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تکریم و تجلیل از عالم ربانی حجت‌الاسلام" شیخ غلامحسن صبوری" در اردبیل اظهار داشت: برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از عالم ربانی شیخ غلامحسن صبوری یک حرکت فاخر فرهنگی است که توسط مردم یک محله برای بزرگداشت عالم دینی خود تدارک دیده شده که این موضوع بسیار حائز اهمیت است که مردم نعمت‌های خود را شناخته و جایگاه علمای دینی را ارج می‌نهند.
 
وی گفت: وجود فضای تربیتی سالم باعث می‌شود که انسان‌های سالم و با فضیلت در جامعه پرورش یابند که این گونه مراسم‌ها برای الگو سازی برای جوانان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که دشمنان با ترفندهای مانند فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سعی دارند الگوهای نامتعارف را برای جوانان ما معرفی کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: معرفی شخصیت‌های علمی و علمای دینی برای جوانان و نسل جدید یه ضرورت است که به منظور معرفی الگوهای مناسب برای جوانان و نوجوانان، باید تبیین شخصیت والای علمی دینی برای نسل جدید افزایش یابد که امیدواریم سایر محلات اردبیل نیز در برگزاری این گونه مراسم‌ها همت کنند.
 
آیت‌الله عاملی تصریح کرد: حجت‌الاسلام شیخ غلامحسن صبوری در سال‌های متمادی در اکثر محلات شهر اردبیل نقش هدایت‌گر داشتند که وجود یک عالم مجاهد و پرهیزگار برای یک محله ثروت است و هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آن باشد.
 
وی بیان کرد: نیاز داریم که ارتباط نسل جدید با علمای دینی افزایش یابد چرا که اگر جوانان و نوجوانان علما گریز باشند قطعا شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود و اگر علما نباشند، گمراهی جامعه را فرا می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار