خبرهای داغ:
آنهایی که تابع رهبری هستند مقابل انقلاب امریکایی ایستادند و جدال با انقلاب امریکایی هم در صحنه داخل و هم در صحنه خارجی وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۶۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
حجت الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اسلام انقلاب و اسلام امریکایی در اندیشه امام بیان کرد: اسلام مجموعه قوانین و دستورات است که خداوند تبارک و تعالی بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل کرد و وجود مقدس حضرت رسول و یارانش به مردم منتقل کردند این مجموعه را اسلام ناب محمدی می‌نامیم.

وی گفت: در این نوع اسلام خصوصیاتی است یکی از این خصوصیات عدم پذیرش ظلم است و در تعلیمات ائمه امده است مبنی بر اینکه خداوند انسان را آزاد آفریده است و عبادت خدا و تبعیت از خدا پذیرفته است تبعیت از دیگران غلط است.

این مسئول اظهار کرد: حضرت امام این اسلام انقلابی را این گونه عنوان کردند که در مقابل ظالم قدرتمند بایستیم در مقابل مظلومین باید خاضع، خاشع و خاکی بود این همان اسلام انقلابی است.

حجت الاسلام قابل اظهار کرد: امروز سردمدار انقلاب اسلامی در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یادگار حضرت امام است و رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه ای پرچم دار این جریان است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین عنوان کرد: اسلام امریکایی یعنی اسلام سکولار، و در سکولار دین نقشی در جامعه ندارد و در حاشیه می باشد و فقط در مسائل عبادی فرد برای دین نقشی قائل هستند.

این مسئول اضافه کرد: آنهایی که می گویند با ابر قدرت ها سازش کنیم تا بتوانیم زندگی کنیم این همان تفکر اسلام امریکایی است و امروز هم در کشور ما این انقلاب مشتری دارد و خیلی ها برای این انقلاب امریکایی در حال تلاش هستند.

وی ابراز کرد: حال بعضی گروه ها در داخل عینا و بعضی از افراد که دنبال بی بند و باری هستند توصیه های انان را اجرا می کنند و یک عده هم ابر قدرت ها را بزرگ جلوه می دهند تلاش می کنند مقاومت مردم را در مقابل استکبار بشکنند و می خواهند مردم را ناامید کنند که مگر ما می توانیم مقابل امریکا بایستیم این همام تفکر انقلاب آمریکایی است.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: مردم ما 38 سال در برابر امریکا ایستادگی کردند و خسارت هایی را نیز دیدیم جنگ را هم بر ما تحمیل کردند اسلام امریکای هم اکنون در کشور ما یک عده مبلغ دارد و آنهایی که تابع رهبری هستند مقابل انقلاب امریکایی ایستادند و جدال با انقلاب امریکایی هم در صحنه داخل و هم در صحنه خارجی وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصل چیزی که استکبار با ما ستیز دارد دیانت و باور های دینی ما است و داشتن موشک و انرژی هسته ای بهانه است و کشورهایی که تابع خدا نباشند و تابع امریکا باشند امریکا کاری با انها نداشته اند حتی اگر موشک و انرژی هسته ای هم داشته باشند حال کشور های هند و پاکستان دارای انرژی هسته ای هستند ولی امریکا با انها کاری نداشته است.

 

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها