در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)؛

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران بسیجی اراکی تا حرم حضرت امام خمینی(ره)

مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله گفت: 15 دوچرخه‌سوار از پایگاه بسیج شهید رجایی سپاه ناحیه اراک مسیر اراک تا حرم حضرت امام خمینی(ره) رکا خواهند زد.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

سرهنگ پاسدار ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از اعزام تعدادی از بسیجیان این قشر به مراسم سالکرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: 15 دوچرخه سوار با هماهنگی پایگاه بسیج شهید رجایی شرکت ماشین‌سازی اراک به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل مسیر اراک تا حرم مطهر را رکاب زنی خواهند کرد.

وی افزود: این گروه صبح امروز از گلزار شهدای مدافع حرم شهرستان اراک حرکت خود را آغاز کردند که امروز مسیر اراک تا قم را رکاب خواهند زد و صبح فردا از قم تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را طی خواهند کرد.

مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله تصریح کرد:این کاروان فرهنگی ورزشی که با بدرقه خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین سپاه با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام راحل، مقام‌معظم رهبری و شهدا، مسیر حرکت خود را از اراک تا حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در مدت دو روز رکاب می‌زنند.

سرهنگ پاسدار ربیعی با اشاره به اندیشه حضرت امام راحل درباره ضرورت ترویج اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی اظهار داشت: اسلام ناب پایبند به ارزش‌های اصیل مکتب حق است، اسلام آمریکایی اسلامی است که از منظر استکبار به دنبال محدود کردن اسلام به فرد و زمان خاص است.

وی افزود: اسلام ناب از منظر حضرت امام خمینی(ره) متکی به کتاب وحی و سنت الهی است درحالی که اسلام استکباری بی‌تفاوت نسبت به جنایات علیه مظلومین است، حضرت امام خمینی(ره) در مقابل مستکبران و جبهه زورگوی علیه مظلومان در جبهه مظلومان قرار می‌گرفت.

مسئول بسیج کارگری سپاه روح‌الله تصریح کرد: حضرت امام راحل با مستکبران سر آشتی نداشت و واژه استکبار بزرگ برای آمریکا را ابداع نمودند، رمز پایداری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز مبتی بر اسلام و مکتب الهی است.

سرهنگ پاسدار ربیعی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تا به امروز در کشورهای همسایه انقلاب‌های رنگین به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی رقم زده‌اند حتی در فتنه 88 نیز تلاش داشتند تا انقلاب رنگینی را در ایران شکل دهند ولی با رهبری داهیانه مقام‌معظم رهبری و حمایت گسترده مردم در حمایت از ولایت نتوانستند به خواسته خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات