امام جمعه گتاب:

مبادا«پارلمان در سایه» برای کنترل مجلس از بیرون تشکیل شود

امام جمعه گتاب گفت: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که به وظایف خودش آشنا باشد، مبادا عده‌ای در بیرون مجلس، پارلمان در سایه تشکیل دهند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از عصرمازندران، حجت‌الاسلام دکتر حسین تقی‌پور در آغازین روزهای شروع به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفاظت و صیانت از جایگاه مجلس اظهار کرد: وکلای مردم در مجلس به سوگندی که می‌خورید دقت کنید. این قسم شرعی است.

وی افزود: مبادا خدای ناکرده انسان بگوید، عده‌ای پشت سر من بودند حمایتم کردند به همان‌ها بپردازد و واقعیت‌های زندگی مردم تحت‌الشعاع واقع شود. به فرموده مقام معظم رهبری شاکله مجلس باید این باشد که مواضع اصولی امام را مدنظر قرار دهد. معیار باید سفارشات و وصیت‌نامه امام و صحیفه امام خمینی(ره) باشد.

امام جمعه گتاب در پایان گفت: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که به وظایف خودش آشنا باشد. بیش از ۲۰۰ نماینده در این دوره مجلس جدید هستند. یعنی سابقه این کار را ندارند. این برای ما دغدغه ایجاد کرد که مبادا عده‌ای در بیرون مجلس، عده‌ای ( مجلس در سایه ) تشکیل بدهند. ما این نگرانی‌ها را داریم اما ان شاءالله به فضل خدا کارها در مسیر صحیح خودش قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها