فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عباس‌آباد خبر داد:

اعزام 360 زائر عباس‌آبادی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عباس‌آباد از اعزام 360 زائر در قالب 7 دستگاه اتوبوس برای حضور در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۰۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از دریاسر،سرهنگ سیدنعمت اسدی از اعزام زائران شهرستان عباس‌آباد به مرقد امام(ره) خبرداد و اظهار کرد: 360 نفر از زائران در قالب 7 دستگاه اتوبوس و تعدادی ماشین سواری برای حضور در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، عصر پنج‌شنبه 13 خردادماه از دانش‌سرای کشاورزی سلمانشهر شهرستان عباس‌آباد عازم مرقد امام راحل می‌شوند.

 
وی میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را اهداف اعزام برشمرد و خاطرنشان کرد: ترویج آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عباس‌آباد با بیان اینکه امام خمینی(ره) پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بود، گفت: جرقه جریان بزرگ توحیدی انقلاب اسلامی از سال ۴۲ توسط امام راحل زده شد و امام (ره) با خدا محوری حرکت خود را آغاز کرد و این حرکت به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و اکنون اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی در میان ناباوری جهانیان از مرزهای فراتر رفته و در منطقه و دنیا خود را نشان داد.

 
دبیر ستاد بیست‌ و‌ هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) عباس‌آباد با بیان اینکه امام راحل با نهضت جهانی خویش عزتمندی را به جهان اسلام باز گرداند و به اسلام حیاتی دوباره بخشید، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با نام و اندیشه امام(ره) در دنیا شناخته شده‌است و زمینه ساز بیداری اسلامی در جهان شد.

این مسئول در پایان به دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده ستاد بیست‌ و‌ هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) عباس‌آباد اشاره و بیان کرد: به‌مناسبت‌ سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خردادماه عصر 14 و 15خردادماه مراسم شهرستانی در مسجد جامع عباس‌آباد و به‌طور برنامه محور در تمامی پایگاه‌ها در سطح شهرستان عباس‌آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار