"اگر تمام آمریکا را مسجد کنند مناره شما مرگ بر آمریکا را فراموش نکند"
فرمانده سپاه ناحیه خمین با تاکید بر لزوم مقابله با استکبار جهانی گفت: امروز آنان که دل در گرو رابطه با شیطان بزرگ دارند بدانند که چیزی از شیطنت آمریکا چیزی کم نشده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۱۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

سرهنگ پاسدار براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: خداوند متعال حضرت امام خمینی(ره) را برای هدایت بشریت و بیداری ملت‌ها فرستاد و انقلاب اسلامی ایران را به دست ایشان رقم زد تا عزت مسلمانان و دین و مکتبش را به رخ دنیا بکشاند.

وی افزود: در آستانه این روز بزرگ لازم است که بیش از گذشته با شخصیت حضرت امام راحل آشنا شویم، شخصیتی که ایمان، عمل، زهد، تقوا، شجاعت، مدیریت، حکمت، صلابت، مهربانی، دلسوزی و صدها نمونه از این خصوصیات ارزشمند را کسب کرده بود و برای همین نیز به پا خاست تا انقلاب کند و حکومت دینی خدا و حکومت اسلامی را از مهجوریت و انزوا نجات داده و حیات مجددی به آن ببخشد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با اخلاص کامل در این راه گام برداشت و با توکل این مسیر را پیمود، خدای متعال نیز او را عزت بخشید، در دل دشمنان نظام اسلامی رعب و هراس ایجاد کرد و بر کلام حضرت امام راحل نفوذ و بر قامت او صلابت و ابهت را قرار داد.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به دلایل صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور گفت: آنچه که باعث شد نه تنها حضرت امام راحل محبوب ایرانیان شود و در خارج از مرزهای جغرافیایی نیز بر دل‌ها و قلب‌ها حکومت کند همان اوج بندگی، تقوا و معنویت، زهد و ساده‌زیستی حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) همه این مراتب را با درک کلام وحی و همچنین توسل به ذیل عنایات ائمه اطهار(ع) و مطالعه رهنمودها و سفارشات اخلاقی، دینی و... ائمه اطهار(ع) به دست آورده و به همه آزادگان و مسلمانان هم در طلیغه وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش سفارش دو ثقل بزرگ را نمود تا مردم از مسیر حق و سعادت دچار انحراف نگردد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: آنچه که بایستی امروزه از زندگی و سیره حضرت امام خمینی(ره) بیاموزیم همان استقامت و پایداری در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است که مقام معظم رهبری نیز ما را به آن توصیه کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اسلامی فرمودند "ما نان و پنیر خودمان را می‌خوردیم و روی پای خودمان می‌ایستیم" و در جای دیگر چه زیبا چهره پلید آمریکا را برای ملت اسلام ترسیم کردند و دشمن را به ما شناساندند که گول آن را نباید بخوریم آنجا که اشاره فرمودند "اگر تمام آمریکا را مسجد کنند مناره شما "مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید".

وی افزود: امروز بایستی آن‌ها که چه در داخل و چه در خارج دل در گرو رابطه با شیطان بزرگ دارند بدانند که چیزی از شیطنت آمریکا چیزی کم نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که باید از سیره حضرت امام خمینی(ره) بیاموزیم موضوع معنویت، خودسازی و دوری از تجملات و اشرافی‌گری است، همان چیزی که باعث شد وحدت و انسجام ما می‌شود همان چیزی است که نصرت الهی را یاری ما می‌رساند.

سرهنگ پاسدار براتعلی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با مطالعه بیشتر سیره این مرد الهی و بزرگداشت مقام و منزلت ایشان گام‌های موثری در پیشرفت انقلاب و عزیمت به قله‌های سعادت و رستگاری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات