فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه گفت: 400 زائر سوادکوهی برای شرکت در آیین سالگرد رحلت امام (ره)، این همایش بزرگ سیاسی در حرم مطهر حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۲۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از سوادکوه آنلاین،محمد ابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا اظهار کرد: امام خمینی(ره) به‌ عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، تمام هستی خود را برای پیروزی انقلاب صرف کرد و اکنون تلاش در راستای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب امری لازم و وظیفه‌ای سنگین بر دوش تک‌تک افراد جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین اهداف امام و انقلاب برای نسل جوان و بازگو کردن آن برای قشرهای مختلف به برگزاری آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) اشاره و آن را حرکتی سیاسی برای تجدید میثاق با امام و نائب ایشان عنوان و تصریح کرد: حرکت پرشور مردم ولایت‌مدار از نقاط مختلف کشور به سمت حرم امام برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال ایشان و گوش فرا دادن به فرمایشات نائب امام، حقانیت انقلاب و راه امام را به اثبات می‌رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه  تصریح کرد: شور و علاقه مردم برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) به دشمنان ایران، اسلام و جمهوری اسلامی ایران این پیام را می‌رساند که با وجود گذشت چند سال از پیروزی انقلاب و نیز رحلت امام خمینی (ره) مردم ایران همچنان در صحنه حاضرند و لحظه‌ای از دفاع و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام و شهدا غافل نمی‌شوند.

ابراهیمی به مشارکت سوادکوه همراه با سراسر کشور و علاقه مردم ولایتمدار این شهرستان برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و از اعزام 400 زائر به حرم امام (ره) شب سیزدهم خردادماه جاری خبر داد و افزود: زائران سوادکوهی روز چهاردهم ماه جاری برای شرکت در آیین سالگرد رحلت امام (ره)، این همایش بزرگ سیاسی در حرم مطهر ایشان حاضر خواهند شد.

 وی در پایان تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است و امروز مهم ترین وظیفه ما پیروی از خط امام (ره) و انتقال مکتب سالم امام (ره) به نسل های آینده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها