"آشنایی نسل جوان امروز با سیره امام(ره) نیاز جامعه امروز"

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بود

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بود و امروز این وظیفه بر دوش ماست که در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌السلام حمیدرضا بشیری پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در نمازخانه سپاه ناحیه کمیجان برگزار شد با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: بایستی شخصیت وآرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را به نسل امروز بازگو کنیم و برای شناخت بیشتر آنها تلاش کنیم.

وی افزود: تبیین اندیشه‌های امام راحل در جامعه اسلامی بی‌شک مانع بسیاری از زیاده خواهی‌های استکبار جهانی خواهد بود، اندیشه‌های امام(ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور شده و تمام دنیا درنوردیده است.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن آرمان‌های بلند حضرت امام(ره)، نشر و گسترش اندیشه‌های آن رهبر عظیم‌الشأن به نسل جدید یک رسالت مهم در جامعه است تصریح کرد: باید همه آحاد جامعه و مسئولان تمام توان خود را بکار گیرند تا مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برای همه مردم وعلی‌الخصوص نسل جوان جذاب و پرمحتوا برگزار شود.

حجت‌الاسلام بشیری گفت: انقلاب اسلامی مرهون و محصول عالمی وارسته و نستوه از شهر قم است که برای هدایت همه مردم جهان به سوی توحید شکل گرفت و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) تمام اندیشه‌های جامعه شناسان غرب و شرق را متحول کرد.

وی افزود: نکته ظریفی که در شخصیت امام راحل متجلی بود، وحدت همه احزاب و اندیشه‌ها به رهبری ایشان است و امروز ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه‌ها و تلاش‌های حضرت امام راحل برای برای بسترسازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد: رهبریت انقلاب اسلامی، به پیروزی رسیدن انقلاب و تکوین جمهوری اسلامی از جمله میراث‌هایی است که امام راحل از خود به جای گذاشتند.

حجت‌الاسلام بشیری خاطرنشان کرد: حال بعد از امام وظیفه ماست که نترسیم و از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دفاع کنیم، نبایستی در مقابل استکبار و زورگویان کوتاه بیائیم تا آنان به خواسته خود دست پیدا کنند برای حفظ تئوری‌های اصلی نظام ولایت فقیه و اسلامیت نظام بایستی تلاشی مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار