رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در پرداخت حقوق کارکنان این دانشگاه از سه سال گذشته مشکل داریم، اظهار کرد: 8 میلیارد تومان کسری پرداخت حقوق داریم و در حال رایزنی برای این امر هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۳۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر یوسف زاده در کارگروه سلامت که به ریاست استاندار گیلان در استانداری برگزار شد با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی متولی امر سلامت است اظهار کرد: تدوین برنامه راهبرد و استراتژی دانشگاه علوم پزشکی طی ماه های آینده از مهمترین برنامه های در دست اقدام دانشگاه است.

وی چاقی و بی تحرکی را یکی از دلایل اصلی بروز بیماری های غیرواگیر دانست و افزود: با همکاری شهرداری رشت کیوسک های سلامت در مسیرهای پر رفت و آمد شهر راه اندازی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه روستائیان به لحاظ پیگیری سلامت وضعیت بهتری نسبت به شهرنشینان دارند گفت: طبق بررسی های صورت گرفته 20 درصد کارکنان ادارات گیلان از مبتلا بودن به دیابت و 15 درصد از فشار خون بالا داشتن خود بی اطلاع هستند.

یوسف زاده در ادامه با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته تروما معیار توسعه یافتگی است یادآور شد: مرکز تروما جاده ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرچمدار موضوع تروما در کشور است.

وی با بیان اینکه در جلوگیری از تروما عوامل و سازمان های مختلفی دخیل هستند گفت: تروما دارای 3 فاز پیش بیمارستانی، بیمارستانی و بازتوانی است که دو فاز نخست برعهده وزارت بهداشت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بهبود وضعیت جاده ها در پیشگیری از تروما موثر است گفت: آمار تصادفات جاده ای سال 94 نسبت به سال 93 کاهش نداشته است.

یوسف زاده با اشاره به اینکه در پرداخت حقوق کارکنان این دانشگاه از سه سال گذشته مشکل داریم، اظهار کرد: 8 میلیارد تومان کسری پرداخت حقوق داریم و در حال رایزنی برای این امر هستیم.

ارسال نظرات