تابلوی اعلام بار در پایانه های باربری از شفافیت لازم برخوردار نیست و همین شفاف نبودن موجب می‌شود بی‌عدالتی به وجود بیاید.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

یک کامیوندار کرمانی معترض به فساد سیستم حمل و نقل از در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اعتراضات کامیونداران در پی رسیدگی مسوولان به نابرابری و تبعیض در بین مسوولان است تا روابط ناسالم موجود در سیستم حمل و نقل از بین برود ولی هنوز اقدامات اساسی از سوی مسوولان شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه عدم شفافیت در تابلوی اعلام بار در سیستم حمل و نقل وجود دارد افزود: شفافیت تابلوی اعلام بار در پایانه های باربری و آزاد شدن سید میثم صفائیان نماینده کامیونداران از جمله مطالبات کامیونداران است.

این کامیوندار بیان داشت: در چرخه اقتصاد مقاومتی، سالم سازی روابط  در سیستم مدیریتی حمل و نقل بسیار ضروری است و باید از حلقه‌های خرد به حلقه‌های کلان اقتصادی رسید، کامیون‌ها با  قیمت حداقلی300 میلیون تومان جزو هزینه بیت المال است تا در تولید ناخالص ملی نقش موثر داشته باشد و بتواند تکمیل کننده چرخه اقتصادی کشور باشد و امنیت مالی و معنوی کامیونداران می تواند دغدغه مهم تولیدکنندگان و وارد کنندگان کالا مبنی بر حمل بار به شکل سالم صورن پذیرد.

ارسال نظرات