خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: گزینه روی میز ما قرآن است، باید به دستورات قرآن عمل کنیم تا بتوانیم در برابر دشمنان پیروز شویم.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۵۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به جهل، کف‌بینی و آداب و سنن باطل دست و پاگیر است و دین آداب و سنن باطل را از انسان می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به بیگانگان باید اشداء علی الکفار باشید، بیگانه باید شما را مانند کوهی مشاهده کند تا بتوانید در این میدان جنگ پیروز شوید و هیچکس در شما طمع نفوذ نداشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه باید فردی باشید که در کل جهان همه نسبت به شما احساس عظمت و کمال کنند، گفت: هیچ کس اجازه نفوذ در شما را پیدا نکند و در این بخش مستقل و محکم باشید، این منطق، استقلال، نفوذناپذیری و روی پای خود ایستادن را به همراه می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که اسلحه و جنگ در بین نیست، اگر شبهه‌ای به وجود آمد، حوزه و دانشگاه باید پاسخ دهد، عقل و علم از طریق حوزه و دانشگاه و قدرت و سلاح از طریق سپاه و ارتش تامین می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تنها اسلحه مشکل را حل نمی‌کند، گفت: نفوذناپذیری تنها از راه مرز زمینی نیست، بلکه باید حوزه‌ها و فضای دانشگاهی طوری باشد که هر شبهه‌ای را پاسخ دهند.

وی ادامه داد: با فرد بد مبارزه کردن هنر نیست بلکه با بدی مبارزه کردن هنر است، با مخالف درگیر شدن کار شما نیست، بلکه با مخالفت درگیر شدن کار شماست، باید اختلاف و تنازع را از میان بردارید، مردان الهی گناهان را از میان برمی‌دارند، سعی کنید مخالفت و مشکلات را حل کنید.

آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: این کشور همه چیز دارد، باید قاچاق را کنترل کنید تا اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد، عده‌ای بیکار هستند و عده‌ای نمی‌دانند ثروت‌های بانک را کجا به کار ببرند، در این بخش بانک‌ها باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: گزینه روی میز قرآن است، باید به دستورات قرآن عمل کنیم تا بتوانیم در برابر دشمنان پیروز شویم، تهیه علف به علم و سواد نیاز ندارد که از برزیل وارد می‌کنند، بلکه غیرت اقتصادی می‌خواهد تا زمین‌ها را تسطیح کرده و دامداری تقویت شود که تولید شیر و لبنیات را به همراه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها