محمدی در جلسه اعضای ستاد یادواره حوزه شش ناحیه ثارالله یزد:
حجت الاسلام محمدی گفت:مراسم بزرگداشت نام، یاد و خاطره شهدا ظرفیت بی نظیری است برای آشنا شدن نسل جوان با ایثار و فداکاری شهیدان و مستحکم نمودن پایه های انقلاب و نظام اسلامی و همه باید هرچه در توان دارند برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسمات تلاش نمایند.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۶۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اعضای ستاد یادواره شهداء حوزه مقاومت بسیج 6 ناحیه ثارالله یزد با حضور در دفترحجت الاسلام سید ناصر محمدی با ارائه گزارشی از اهداف این یادواره، برنامه ها و اقدامات اجرایی یادواره شهداء راتشریح نموده و درخواست رهنمود کردند.

حجت الاسلام محمدی رئیس دفتر شورای نگهبان یزد ضمن خیر مقدم به حاضرین و آرزوی توفیق الهی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری یادواره شهدا و معطر نمودن فضای شهر به عطر شهیدان ، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت نام، یاد و خاطره شهدا ظرفیت بی نظیری است برای آشنا شدن نسل جوان با ایثار و فداکاری شهیدان و مستحکم نمودن پایه های انقلاب و نظام اسلامی و همه باید هرچه در توان دارند برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسمات تلاش نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده هم به سهم خود از هر گونه حمایت و تایید دوستان دریغ نخواهم کرد و هر کاری که از عهده من براید انجام خواهم داد.

حمید زارع فرمانده حوزه شش ناحیه ثارالله درخصوص مصوبات این جلسه به خبرنگار ما گفت:در این نشست اعضای ستاد از محمدی درخواست کردند ایشان به عنوان عالم دینی و یکی از بزرگان شهر سرپرستی ستاد را پذیرفته و با رهنمود های خود اعضاء و برنامه های یادواره را رهبری نمایند که حجت الاسلام محمدی در کمال محبت و تواضع پذیرفته و از اعضای ستاد خواستند برنامه های اجرایی را به صورت مدون در جلسات آتی ارائه نمایند.

زارع افزود: در این جلسه مقرر شد برای سه اجلاسیه یادواره یک نام یا یک شعار در نظر گرفته شود و اسامی پیشنهادی و فراخوان پیامکی درباره نام یادواره هرچه سریعتر جمع بندی و برای تصمیم قطعی به نظر اعضا ورئیس ستاد برسد.

وی خاطر نشان کرد: به پیشنهاد "حسن مرادی" و تصویب ستاد مراسمی تحت عنوان یادواره شهید صدوقی، سرداران و 220 شهید حوزه مقاومت بسیج 6امام علی(ع) و همچنین بزرگداشت علمای شهر یزد برگزار شود.

در پایان جلسه حضرت آیت الله محمدی توفیق الهی رابرای اعضای ستاد برای خدمت به اسلام و انقلاب از دادگاه باری تعالی مصلحت نمود.

ارسال نظرات