بیانیه ناحیه مقاومت بسیج خاتم در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:
در این بیانیه آمده است: 14 خرداد یک روز تاریخی برای ملت ایران بود، گرچه غم از دست دادن روح خدا بسیار سخت و غمناک بود اما یکبار دیگر ملت ایران پیوند ناگسستنی خویش با آرمان های امام(ره) را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۶۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، ناحیه مقاومت بسیج خاتم بیانیه ای را صادر که متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

14 خرداد پیوند ناگسستنی امام و امت

چهاردهم خرداد ماه قلب تپنده امت از تپش ایستاد و دل های مالامال از عشق به خمینی را اندوهگین کرد. 14 خرداد روزی تلخ برای ملت غیور و انقلابی ایران به خاطر از دست دادن مولا و مقتدایشان بود. روزی که یکپارچه ایران غرق در سوگ و ماتم شد، همه جا اشک، گریه و زاری و شیون بود. 14 خرداد روزی بود که نه تنها ایران بلکه جهان اسلام را اندوهگین کرد.

امام عشق در این روز به ملکوت اعلا پیوست و میلیون ها معشوق و محبوب خویش را عزادار کرد. این روز یک روز تاریخی برای ملت ایران بود، گرچه غم از دست دادن روح خدا بسیار سخت و غمناک بود اما یکبار دیگر ملت پیوند ناگسستنی خویش با آرمان های امام را به دنیا نشان داد و امروز هم خداوند بزرگ را شاکریم که خلف صالح آن حضرت یعنی مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) پرچمی را که امام عظیم الشان برافراشته است را به دوش گرفته و سکان هدایت کشتی انقلاب را بر عهده دارند.

 ضمن عرض تسلیت این ایام به مردم ایران اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا باشد که ملت شرافتمند ایران با حضور خود در صحنه های دفاع از انقلاب مصمم و استوار در راه تعالی اهداف امام عاشقان تلاش و مجاهدت نمایند که این امر نظام اسلامی را مستحکم و بدخواهان و دشمنان را مایوس و نا امید خواهد کرد.

ارسال نظرات