مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

امام راحل ایستادگی به ملت ایران آموخت

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این ناحیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، توجه تمام جهانیان را برانگیخت، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جغرافیای سیاسی اجتماعی منطقه متاثر از انقلابی است که رهبر آن حضرت امام خمینی(ره) بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۷۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: امام راحل حق بزرگی بر گردن ما دارند ایران در طول سال‌های اخیر توانسته در مقابل گردن‌کشان و مستکبران به عنوان کشوری مستقل ابراز وجود کند که این مهم از برکات حضرت امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به اهداف والای انقلاب دست یابیم باید دو اصل تبعیت از مقام‌معظم رهبری و ادامه راه امام را سرلوحه تمام کارهایمان قرار دهیم.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گفت: امام خمینی(ره) با آغاز قیام خود قصد داشتند تا ملت مظلوم ایران را از چنگال رژیم شاهنشاهی نجات دهند که با انجام مبارزات فراوان و حمایت مردمی این تلاش‌ها به ثمر نشست، نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت امروز خود را مدیون صبر، استقامت امام و مردم، خون پاک شهیدان می داند

وی با بیان اینکه رهنمودهای امام خمینی(ره) و مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده است، بیان داشت: قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگرانی است که لحظه ای از مسیر ولایت جدا نشده اند و در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، افزود: امام خمین )ره) تمام وجودش وقف اسلام ناب بود و کسی بود که با سخن و عملش ایستادگی و دفاع از اسلام را به ملت ایران عرضه کرد و تا تاریخ هست در اذهان خواهد ماند.

رجب احمدی در پایان، باور به خدا، باور به مردم و باور به خود را از شاخص های مهم امام راحل دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار