خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید حوزه علميه در نشست روشنگري پايگاه ريحانة النبي(س) ملكان، گفت: مصرف گرايي معضل بزرگ جامعه امروز ماست و بايد اين مشكل را حل كنيم.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۱۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام طالب اصغري در ادامه به نسخه خطرناك دشمنان براي استحاله فرهنگي جامعه اسلامي ايران، اشاره و بیان کرد:دشمن با تبليغ بي حجابي و مواد مخدر و مشروبات الكلي و ناهنجاري هاي اخلاقي از طريق ماهواره مي كوشد فرهنگ تشيع را در ايران تضعيف كند.

وي در ادامه به مشكلات اقتصادي كشور ادامه داد: هرگاه در جاهايي اوج گرفته ايم مديريت جهادي بوده است و اگر در جايي با مشكل مواجه شده ايم مديريت انتفاعي بوده است.

اصغری اظهار داشت: فتنه هايي كه در قالب هجمه و ناتوي فرهنگي براي از پاي درآوردن ملت مسلمان ما، از سوي دشمن طرح ريزي شده است بسيار زياد مي باشد و ما براي مقابله با اين فتنه ها بايد در سطح پايگاه ها مديران فرهنگي داشته باشيم كه در دل خود دغدغه مسائل فرهنگي ديني داشته باشند.

وي افزود: وقتي يك جوان در منزل خود مي نشيند و براي دفاع از مسائل ديني و اسلامي وبلاگ مي نويسد اين ارزشمند است چراکه اين فعاليت با خلوص نيت بوده و از آرمان هاي قلبي او نشأت گرفته است.

به همت حوزه زينب كبري(س) سپاه ملكان نشست روشنگري پايگاه ريحانة النبي (س) ملكان در محل مسجد جامع خانكندي با حضور بسيجيان اين پايگاه برگزار شد.

ارسال نظرات