مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی :

پرادخت تسهیلات وام به 14 باشگاه ورزشی استان

جلسه کمیسیون ماده 13 اداره کل ورزش و جوانان استان مربوط به کمک فنی و اعتباری به باشگاه های ورزشی استان و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۴۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

جلسه کمیسیون ماده 13 اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی مربوط به کمک فنی واعتباری به باشگاههای ورزشی استان وحمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی  برگزارشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی در این جلسه گفت : در راستای توسعه و توانمندسازی  بخش خصوصی در حوزه ورزش  کمیسیون ماده 13 در استان مرکزی تشکیل شد که در این زمینه  پرونده های زیادی به دبیرخانه این کمیسیون ارسال شد

وی بیان کرد : در بخش احداث اماکن ورزشی بخش خصوصی سه طرح به دبیرخانه ارسال شد که در این جلسه ضمن بررسی این طرح ها با ارائه تسهیلات بانکی بی این طرح ها موافقت اولیه صورت پذیرفت.

مدیرکل ورزش وجوانان تصریح کرد : در بخش تجهیز اماکن ورزشی نیز تعداد12 طرح به دبیرخانه ارسال شد که با بررسی این طرح ها  موافقت ارائه تسهیلات 11 طرح تصویب شد.

سعید ملکی خاطر نشان کرد : درخواست این طرح ها از شهرهای اراک، محلات ، دلیجان ، کمیجان وفراهان به دبیرخانه ارسال شده بود که براساس اولویت درخواست های رسیده  پرونده ها مورد بررسی وبه منظور تایید نهایی به وزارت و ورزش وجوانان ارسال می گردنند و متقاضیان  جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار