معاون فرماندار شهرستان رشتخوار از اجرایی شدن طرح اعزام افراد سالمند و بی بضاعت رشتخوار با عنوان طرح "معین‌الضعفاء" ‌به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد صاحبی در جلسه کار گروه زیارت در فرمانداری شهرستان رشتخوار گفت: وجود حرم مطهر امام هشتم برای کشور نعمت است و وجود امام رضا (ع) سرمایه بزرگ معنوی و مادی کشور ایران است و نگاهمان اعتقادی است و توسعه زیارت از اولویت‌های مهم است.

وی افزود: افراد بی‌بضاعت و سالمند و همچنین افرادی که تا کنون به حرم مطهر اعزام نشده‌اند در قالب طرح "معین‌الضعفاء" ‌به حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.

معاون فرماندار شهرستان رشتخوار با اشاره به توسعه فرهنگ رضوی و برخورداری افراد مستمند از کمک خیرین به منظور زیارت مرقد امام هشتم (ع) یاد کرد و گفت:‌ هدف زیارت تربیتی است و حرکاتی که در راستای زیارت اهل بیت (ع) صورت می‌پذیرد، تربیت اسلامی است.

وی در ادامه همچنین اذعان داشت: هدف ما زیارت عارفانه و با شناخت است و در مسیر تشرف به حرم رضوی لازم است موضوعات فرهنگی و دینی باشد.

صاحبی با اشاره به اینکه اجرای این طرح بسیار مبارک است، افزود: هدف از اجرای این طرح، فراهم آوردن امکان تشرف برای سالمندان، معلولان جسمی و حرکتی، نابینایان، بیماران خاص و… است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها