فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: مراسم رحلت امام روح الله در واقع زنده نگهداشتن ارزش های الهی و ولایی نظام و انقلاب و انتقال آنها به جوانان و نوجوانان امروزی است که سکانداران آینده این میراث عزیز و عظیم امام (ره)هستند.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۷۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت جانگداز حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ نقطه عطفی در سراسر دنیا و سرمنشاء تحولات بزرگی در گسترش اسلام و چشم امید مستضعفان عالم بود.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان بجستان افزود: امام راحل در شرایطی این ماموریت الهی و ولایی را به انجام رساندند و شر اجانب و استکبار را از سر ملت کوتاه کردند، که جز ایمان و اعتقاد قلبی به قدرت لایزال الهی و باور به هدف مهمی که همان استقرار حکومت اسلامی بود، چیز دیگری نداشت و همین باور و اعتقاد قلبی از ایشان شخصیتی ساخت که دنیا به آن افتخار می کند.

وی ضمن تاکید بر، برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال امام راحل در شهرستان تصریح کرد: مراسم رحلت امام روح الله در واقع زنده نگهداشتن ارزش های الهی و ولایی نظام و انقلاب و انتقال آنها به جوانان و نوجوانان امروزی است که سکانداران آینده این میراث عزیز و عظیم امام (ره)هستند.

جنیدی در ابراز داشت: سپاه ناحیه بجستان با همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه های مختلفی را در این ایام تدارک دیده است که مهمترین برنامه اعزام ۵ دستگاه اتوبوس به تهران جهت شرکت در بیست و هفمین سالگرد مراسم ارتحال امام (ره)می باشد.

ویگفت: مراسم بدرقه کاروان با حضور مسئولین نهادها و سپاه شهرستان ساعت ۱۴ امروز صورت گرفت.

جنیدی در ادامه به برگزاری دعای کمیل در مزار شهدا فردا همزمان با نماز مغرب و عشا و حرکت دستجات سینه زنی به سمت مصلی و شرکت در ویژه برنامه های رحلت حضرت امام (ره)در روز جمعه در این ایام اشاره کرد.

وی بیان داشت: برخود لازم می دانم از دستگاه های اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری، که در بحث اعزام کاروان ارتحال امام (ره)با ناحیه مقاومت بجستان همکاری کردند سپاسگزاری کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها