خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه استان قم در بازدید از حوزه 6 بسیج؛

بانک اطلاعات افراد موفق تشکیل می شود

مسئول روابط عمومی سپاه استان قم در بازدید از حوزه 6 بسیج شهید باهنر از تشکیل بانک اطلاعات افراد موفق و تاثیرگذار جامعه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی در بازدید از حوزه 6 بسیج شهید باهنر و بررسی عملکرد حوزه روابط عمومی و رسانه بسیج در این حوزه ضمن ابلاغ سلام و پیام تشکر مسئولا نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، ابراز کرد: تقویت خبرگزاری بسیج در حوزه ها، تعمیق و تقویت ارتباط خبرنگاران با مراکز تولید خبر، رفع موانع و رصد سوژه های ارزشی از جمله برنامه هایی محوری است که در مجموعه روابط عمومی دنبال می شود.

وی همچنین ترویج گفتمان امام و رهبری، جریان سازی مبتنی بر ترویج ارزش ها و تبیین مولفه های اقتصاد مقاومتی را از جمله کارکردهای مورد انتظار در خبرگزاری بسیج برشمرد و افزود: در صدد هستیم بانک اطلاعات افراد موفق را تشکیل دهیم تا با کمک جریان رسانه ای، در جامعه الگو سازی نماییم.

سید حسن یزدی نژاد مسئول ارتباطات و تبلیغات روابط عمومی نیز در این بازدید، یادداشت نویسی و مقاله نویسی را از ابعاد قابل توجه و جریان ساز در بسیج خواند و بر تشویق نخبگان و صاحبان قلم در این زمینه تاکید کرد.

در این بازدید که سید حسن حسینی نوده، مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسینن(ع)، قهرمانپور فرمانده حوزه شهید باهنر و سیفی مدیر عقیدتی و نظارت به همراه مسئول روابط عمومی حوزه حضور داشتند، یاد و خاطره شهید محمد حسین سراجی از شهدای مدافع حرم و مسئول سابق عملیات حوزه گرامی داشته شد.

بانک اطلاعات افراد موفق تشکیل می شود
ارسال نظرات