مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل:

جهادگر اردبیلی، مسیر اردبیل تا حرم حضرت امام خمینی(ره) را رکاب زد

در آستانه 14 خرداد، رحیم علیزاده، جهادگر این واحد، مسیر اردبیل تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را رکاب زد و با آرمان های ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۱۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیده صغری جوادی با اعلام این خبر افزود: این حرکت فرهنگی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ترویج و تبلیغ فرهنگ انقلابی امام خمینی(ره) و معرفی سیره ایشان به نسل های سوم و چهارم انقلاب در روزهای 9 تا 11 خرداد ماه جاری انجام شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است لذا باید در برگزاری برنامه های این مناسبت سعی شود تا اندیشه های ایشان از جمله ایجاد باور خوداتکایی در جامعه تبیین شود.

جوادی برگزاری آیین‌های معنوی، ختم صلوات، حضور جهادگران دانشگاهی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سطح استان و اعزام کارکنان جهاددانشگاهی به مرقد مطهر جهت شرکت در برنامه گرامیداشت 14خرداد را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در جهاددانشگاهی اردبیل برای گرامیداشت این روز عنوان کرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار