فرماندار قائمشهر گفت: دلیل شور و دلدادگی مردم شناخت خصوصیات و سجایای امام راحل است و مسؤولین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی با همراهی مردم تمام توان را برای برگزاری با شکوه مراسم بکار گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۲۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمدی محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ولایت فقیه با امام خمینی(ره) معنا پیدا کرد و مقام معظم رهبری به آن تجلی بخشید اظهار کرد: همه ما باید یاد و خاطره امام(ره) را گرامی بداریم و به راه و آرمان‌های ایشان پایبند بمانیم.

وی افزود: دانش آموزان ما باید از ابتدای تحصیل با قصه‌ها و خاطرات شیرین امام در مدرسه آشنا شوند و با مطالعه اندیشه‌های آن بزرگ مرد تاریخ در دبیرستان و دانشگاه، چراغ راه آینده این مرز و بوم را روشن نگه دارند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت حضرت امام (ره) همیشه از شور خاصی برخوردار است، تصریح کرد: تا کنون بسیاری از مساجد مناطق شهری و روستایی برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی اعلام آمادگی کردند.

این مسؤول، دلیل شور و دلدادگی مردم نسبت به امام راحل را شناخت خصوصیات و سجایای ایشان عنوان کرد و گفت: مسؤولین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی نیز با همراهی مردم تمام توان خود را برای برگزاری با شکوه مراسم امسال بکار گرفته اند.

محمدی ادامه داد: عزاداران و مشتاقان حضور در مرقد مطهر امام (ره) می توانند از ساعت 14 با حضور در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائم‌شهر خود را به این مراسم برسانند.

وی در پایان گفت: مراسم شهرستانی بزرگداشت حضرت امام همانند سال‌های گذشته از ساعت 11 الی 13 روز پنجشنبه در مسجد جامع قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها