حجت الاسلام حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب ابن مظاهر با اظهار اینکه امام از ابتدا ماهیت نهضت را اسلامی و هدف ملّت را اسلام معرفی کرد گفت: وقت شناسی و نظم در امور از ویژگی های امام بود.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۴۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب ابن مظاهر در سالروز فرارسیدن ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگردعروج ملکوتی رهبرکبیر انقلاب اسلامی  اذعان داشت: شخصیت عظیم رهبر کبیر انقلاب الحق و الانصاف پس از پیغمبران خدا و اولیاء معصومین، با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نبود، ودیعه خدا در دست ما و حجت خدا بر ما و نشانه عظمت الهی بود، وقتی انسان او را می دید، عظمت بزرگان دین را باور می کرد.

وی ادامه داد: انسان وقتی شخصیت با عظمت امام عزیزمان را می بیند که با آن حکمت، هوشمندی، صبر، حلم و متانت،  صدق و صفا،  زهد و بی اعتنایی به زخارف دنیا،  تقوا و ورع و خداترسی و عبودیت مخلصانه برای خدا و بالآخره شخصیتی با این همه عظمت و ابعاد گوناگون دست نیافتنی که همین شخصیت عظیم، چگونه در برابر آن خورشید های فروزان آسمان ولایت، کوچکی می کند، تواضع می کند، خاک ساری می کند، خودش را در مقابل آنها ذره ای به حساب می آورد، آن وقت انسان می فهمد آنها چقدر عظیم و بزرگ بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حبیب اظهار داشت: رهبر کبیر عزیز ما و امام فقید بزرگوار ما که در عالم چهره درخشان بود و حقیقتاً مثل او نه در این زمان و نه در زمان های گذشته نداشته و نداریم، لااقل در چهره های معروف عالم سراغ نداریم بعد از انبیاء و اولیاء علیهم السلام، به این عظمت، به این جامع الابعاد و جامع الاطراف بودن و با این خصوصیات مثبت ندیدیم

وی با اشاره به اینکه امام همواره ساده زندگى می ‏کردند، ساده می ‏پوشیدند و ساده می خوردند  گفت:ایشان چشمه حیات و گنجینه اسرار بود.انسان کامل بود.او به خصلتهای والا ، سجایا و مکارم اخلاق آراسته بود.

وی افزود : امام خستگی ناپذیر، سازش ناپذیر، شکست ناپذیر بود.مردان بزرگ، به فراخور عظمت روحی خود، اهدافی بس والا را در نظر دارند. آنها، دور دستها را می نگرند و به لحاظ داشتن جایگاه والا و احاطه بر اُمور، دایره دیدشان بسیار وسیع تر از دایره دید دیگران می باشد و طبعا در راه رسیدن به هدف موردنظر، به فراخور ارزش هدف، هزینه می کنند و برای رسیدن به آن هدف، خستگی به خود راه نداده و به شکست فکر نمی کنند؛ زیرا به هر حال، در راه انجام وظیفه معتقد به وجود شکست نیستند. امام از زمره آن مردان بزرگی بود که هدفی بس بزرگ را در نظر داشت. او به تحوّلی عمیق در جامعه و انقلابی فراگیر که منجر به تغییرات بنیادین در جامعه شود، می اندیشید.


ارسال نظرات