اختصاص 45 میلیارد ریال برای تامین آب شرب مناطق روستایی مشگین شهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از اختصاص 45 میلیارد ریال برای تامین آب شرب مناطق روستایی شهرستان مشگین شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۴۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، محسن قنبری در جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستایی مشگین شهر گفت: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته و برای تکمیل مجتمع های آبرسانی هزینه خواهد شد.

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله مجتمع آبرسانی شهید بنی هاشم و دره بیگلو در ارشق را از اولویت های شرکت آب و فاضلاب ذکر کرد و افزود: طرح آبرسانی هفت روستای مشگین شهر در آینده نزدیک افتتاح می شود.

وی گفت: پارسال بیشترین پروژه های آبرسانی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر اجرا شد و در سال جاری نیز آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت خواهد بود.
او با بیان اینکه میزان بهره مندی روستاهای استان اردبیل از آب شرب سالم 72 درصد است اظهار کرد: تا پایان برنامه ششم این رقم به 92 درصد افزایش خواهد یافت.

وی گفت: افزایش درآمد و کاهش هزینه در دستور کار این شرکت قرار گرفته طوری که در سال گذشته حدود 10 میلیارد ریال در هزینه ها صرفه جویی شده است.

ابراهیم امامی ، فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این جلسه گفت: بهره مندی از آب شرب سالم از برنامه های اولویت دار فرمانداری است و برای تامین آب شرب سالم در مناطق روستایی تلاش می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار