نماینده منتخب مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده منتخب مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌ای که با انگیزه و ایمان و به صورت ضربتی پیش رود پیشرفت و توسعه به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، اولین جلسه شورای اداری نماینده منتخب شهرستان مشگین‌شهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

ظهر امروز اولین جلسه شورای اداری نماینده منتخب شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ولی ملکی نماینده منتخب شهرستان مشگین‌شهر ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: نماینده نماد مردم شهر شهرستان است لذا باید متناسب با عناوین خود رفتار کند اما متاسفانه برخی افراد در دو دوره گذشته بداخلاقی را در شهرستان ترویج دادند و با وعده های دروغین در این شهرستان ساختار شکنی کردند.

وی افزود: در طول تبلیغات انتخاباتی برخی افراد به علت نداشتن حزب برنامه هایی را وعده داده بودند که خارج از اختیارات نماینده و دولت بود که این امر موجب افزایش توقعات مردم شده است بنابراین تلاش می‌شود چنین برنامه هایی کاهش یافته و دیگر مشاهده نشود.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات به پایان رسیده و اکنون به عنوان نماینده تمام مردم این شهرستان در خدمت مردم خواهم بود و این 4 سال به سرعت سپری شده و این فرصت‌ها از بین خواهد رفت لذا باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد و با کارهای ارزشمند آثار به یادگار بگذاریم.

اولین محصول کارخانه اتوبوس سازی تا پایان فصل پاییز وارد بازار می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: قانون گذاری و نظارت در مجلس صورت می‌گیرد اما خدمت به مردم در این شهرستان خواهد بود لذا باید در بحث سرعت عمل دقت شود و کارها به نحو احسن مدیریت و به پایان برسد بنابراین تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل پاییز کارخانه اتوبوس سازی تکمیل، راه اندازی و اولین محصول خود را وارد بازار کند.

مسئولان روند اداری سرمایه گذاران را تسریع بخشند

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری گفت: در کشورهای اورپایی سرمایه گذار در کمتر از 48 ساعت تسهیلات را با 1.5 درصد سود دریافت می‌کند و سرمایه گذاران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری پیدا می‌کنند اما در این کشور تسهیلات با سودهای سنگین و با گیر و دار اداری همراه است و سرمایه گذار نیز از ورود به این عرصه پشیمان می‌شود لذا باید در این شهرستان نیز در حد امکان روند اداری سرمایه گذاران را سرعت داد.

به گزارش مشکین‌رسا، ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر به تشریح عملکرد دولت در عرصه های راه، نیروگاه، گاز رسانی و ... پرداخت.

پروژه نیروگاه زمین گرمایی برای مسئولان جای افتخار ندارد

ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به اظهارات فرماندار شهرستان در خصوص نیروگاه زمین گرمایی گفت: نیروگاه زمین گرمایی از افتخارات این شهرستان است اما جای افتخار برای مسئولان ندارد چرا که ترکیه بعد از این نیروگاه وارد عمل شده و اکنون در حال بهره برداری است اما متاسفانه هنوز در این شهرستان 5 مگاوات برق تولید نشده است.

وی تاکید کرد: مسئولان شهرستان باید به استقبال و پیشواز سرمایه گذار رفته و تا آخرین روز مسئولیت به دنبال امورات سرمایه گذار باشیم تا آینده این شهرستان تامین شود چرا که دولت هزینه ای برای سرمایه گذاری ندارد.

مشکل پروژه ذوب آهن مشگین‌شهر با یک جلسه رفع شد

وی با اشاره به سخنان دکتر سید حسن عاملی در جمع مردم مشگین‌شهر گفت: دکتر عاملی در سفر خود به شهرستان مشگین‌شهر از نماینده شهرستان خواست پروژه ذوب آهن مشگین‌شهر که در دو سال گذشته کلنگ زنی شده بود تعیین تکلیف شود لذا به دنبال این خواسته جلسه ای با حضور مسئولین امر برگزار و مشکل این پروژه رفع شد.

وی ادامه داد: مسئولان باید اختیار داشته باشند و در کمترین زمان ممکن پروژه را به نحو احسن مدیریت کنند چرا که مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر اقتصاد مقاومتی حکم جهاد داده است.

برخی بی‌تدبیری‌ها اقتصاد این کشور را به زیر صفر رسانده است

ملکی با اشاره به برنامه توسعه کشور گفت: در برنامه توسعه سال 1404 ایران یکی از کشورهای برتر جهان با رشد اقتصادی 8 درصد در نظر گرفته شده است اما متاسفانه اقتصاد این کشور به علت برخی بی تدبیری‌ها به زیر صفر رسیده است که این امر مغایر با برنامه توسعه کشور است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی قرار گرفته است لذا موفقیت و پیروزی در این جنک اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری است لذا باید اقتصاد این کشور را به اقتصاد درون زا و برون گرا تبدیل کنیم تا تولیدات این کشور را در بازارهای خارج عرضه کنیم.

هر کاری که ضربتی پیش رود موفق آمیز است

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارها باید به صورت ضربتی پیش رود تا پیشرفت اصل شود گفت: شروع پروژه‌های عمرانی هنر نیست بلکه مدیریت و اتمام ان هنر می‌خواهد لذا مسئولین مربوطه نسبت به تعیین پیشرفت کار پروژه های نیمه تمام اقدام کنند تا با همکاری و پیگیری به اتمام برسانیم.

پروژه‌ای که با انگیزه و ایمان پیش رود موفقیت است

وی در خصوص پروژه راه سازی مشگین‌شهر-اردبیل گفت: هر پروژه ای که با انگیزه و ایمان پیش رود موفقیت به همراه خواهد داشت لذا با ورود قرارگاه خاتم النبیاء بخشی از مسیر مشگین‌شهر-اردبیل به سرعت تکمیل شده و مابقی در حال تکمیل است لذا لازم است مسیر مشگین‌شهر-اهر نیز با سرعت پیگیری و آغاز شود چرا که یکی از مهمترین عوامل جذب توریست به این شهرستان جاده های مواصلاتی است که باید به سرعت تکمیل شود.

فرش دستباف ساماندهی می‌شود

وی همچنین با تاکید بر ساماندهی فرش دستباف در شهرستان گفت: با توجه به اینکه بیش از 3500 نفر در این عرصه مشغول به کار هستند لذا سازماندهی آنان بیش از پیش مورد انتظار است چرا که حق الزحمه ای که بافندگان فرش دریافت می‌کنند کمتر از 30درصد بهای فرش بافته شده است لذا شهرک صنعتی در مسیر جاده مشگین‌شهر-اهر بهترین مکان برای سازماندهی این عرصه است تا گردشگران نیز بتوانند انتخاب راحت داشته و خرید کنند.

در پایان جلسه کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خود را تک به تک جهت آشنایی نماینده منتخب شهرستان با آنان معرفی کردند.







ارسال نظرات