بیانیه به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

چهاردهم خرداد هرساله یاداور مرد بزرگی است که با رحلت جانسوزش تمام امت اسلامی در عالم داغدار گردید امام خمینی(ره)با عروج ملکوتی خود چنان تالم و دردی را در دل ها باقی گذاشت که فقدان ان برای همه دوستداران و ارادتمندان و پویندگان راهش غیر قابل تحمل میباشد. اگر امت اسلام پدری مهربان و ابر مردی از سلاله فاطمه زهرا از دست داند ولی فرزندی دیگر از نسل فاطمه زهرا و خمینی کبیر را به عنوان رهبر و مراد خویش برگزیدنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

 میثاق با امام و بیعت با رهبری

چهاردهم خرداد هرساله یاداور مرد بزرگی است که با رحلت جانسوزش تمام امت اسلامی در عالم داغدار کرد .

امام خمینی(ره)با عروج ملکوتی خود چنان تالم و دردی را در دل ها باقی گذاشت که فقدان آن برای همه دوستداران و ارادتمندان و پویندگان راهش غیر قابل تحمل میباشد.

اگر امت اسلام پدری مهربان و ابر مردی از سلاله  فاطمه زهرا از دست داند ولی فرزندی دیگر از نسل فاطمه زهرا و خمینی کبیر را به عنوان رهبر و مراد خویش برگزیدنند.

امروز با گذشت تقریبا بیست هفت سال از رحلت حضرت امام خمینی (ره)گرچه وجود جسمانی امام در بین  ما نیست اما راه، تفکر و اندیشه امام در جامعه اسلامی و تمام عالم گسترده شده و از آن تفکرات ناب درس بیداری ایثار و مقاومت میاموزیم.

هرساله در ایام14خرداد به مناسبت سالگرد امام  عاشقان ملیونی علاوه بر جای جای ایران اسلامی از کشورهای دیگر نقاط عالم نیز در مرقد بازدید کرده و حضور پیدا کرده وابراز ارادت و محبت می نمایند

لذا امسال نیز در این مناسبت غم انگیز خیلی مشتاقان و زائران  بویژه بسیجیان در خط امام و رهبری به منظور تجدید میثاق مجدد با امام(ره)و بیعت با رهبر معظم انقلاب با شور و شعف بیشتر حضور پیدا خواهند کرد تا ثابت کنند که همیشه در خط امام و ادامه راه آن عزیز سفر کرده بوده و ذره ای از اهداف و آرمانهای امام بزرگوار فاصله نگرفته و با اطاعت از فرامین ولی  امر زمان مقام عظمای ولایت نسبت به آرمان های والای مراد و مقتدایشان جامعه عمل خواهند پوشاند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار