فرمانده سپاه بندرلنگه:

نهضت امام خمینی(ره) به همه دنیا نفوذ پیدا کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: نهضت امام خمینی(ره) به همه دنیا نفوذ پیدا کرده است و دشمنان نیز علیه این نهضت توطئه‌ها کردند، ولی نتوانستند جلوی این نهضت را بگیرند.
کد خبر: ۸۶۸۷۸۸۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان ، سید حسین فاطمی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان زائرین حرم امام خمینی(ره) که با حضور جمعی از مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای گمنام بندرلنگه برگزار شد، اظهار داشت: برای ثبت ‌نام از زائران در ادارات و حوزه‌های مقاومت بسیج اقدامات لازم به عمل آمد و در قالب یک کاروان 100 نفری راهی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) شدند.

وی با بیان اینکه در روز 14 خرداد در پایگاه ها و مساجد شهرستان برنامه های ویژه سالگرد امام خمینی(ره) برگزار می شود اظهار کرد: انتظار می رود مردم شریف شهرستان بندرلنگه همچون سالهای گذشته در این مراسمات شرکت نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: پس از گذشت 27 سال از رحلت امام خمینی(ره) امروز کسانی میراث دار اندیشه‌های آن امام راحل می باشند که در راستای اهداف نظام اسلامی گام برداشته و خود را خادم ملت و رهبری می دانند.

فاطمی تصریح کرد: نهضت امام خمینی(ره) به همه دنیا نفوذ پیدا کرده است و دشمنان نیز علیه این نهضت توطئه ها کردند ولی نتوانستند جلوی این نهضت و نور امام خمینی(ره) که به قلب مردم تابید را بگیرند، چرا که کار امام راحل خدایی و برای رضای خدا و مردم بود.

فرمانده سپاه بندرلنگه در پایان آشنایی جوانان با شخصیت امام راحل را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در آخرین روزهای عمر خود به صراحت خطاب به مسئولان متذکر شده اند که انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و نقطه شروعی برای انقلاب بزرگ به پرچمداری حضرت امام زمان(عج) می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار