خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق (ع) اصفهان نهضت امام خمینی (ره) را ادامه نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) دانست
کد خبر: ۸۶۸۷۸۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سرهنگ دوم پاسدار علی مقواساز در آستانه رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ادامه ی راه امام (ره) و شهدا را ضامن بقای انقلاب خواند و یادآور شد نسل جوان ما باید با اندیشه ی امام خمینی (ره) آشنا شوند و تمامی مسئولان باید خط و مشی امام (ره) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند .

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بی سابقه ترین انقلاب های تاریخ دانست و علل پبروزی انقلاب اسلامی را توکل به خداوند متعال ، ائمه معصومین (ع) و تکیه بر امت اسلامی شمردند.

وی خاطرنشان کرد : امسال حدود 4000 نفر از بسیجیان ناحیه امام صادق (ع) در قالب 85 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می شوند که حدود 2500 نفر برادر و 1500 نفر خواهر می باشند .

وی در ادامه تاکید کرد : اقشار مختلف بسیج از جمله مهندسین ، ورزشکاران ، هنرمندان ، اصناف و کسبه ، ادارات ، کارخانجات و کارگران ، دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان و ... به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند .

وی افزود : در هر اتوبوس یک نفر مداح و روحانی بسیجیان را همراهی می کند و اندیشه امام (ره) را برای نسل جوان تبین می نماید.

بسیجیان در تاریخ 1395/03/13 پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر به سوی حرم مطهر اعزام می شوند.

گفتنی است 12 دستگاه اتوبوساز این اعزام ها پس از شرکت در یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون از محل مسجد قائم واقع در زینبیه (لاله شمالی ) به صورت هماهنگ اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها