معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در رامسر:

امام (ره) خدمت به مردم را وظیفه می دانست و اهل سیاسی کاری نبود

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در رامسرافزود: امام خدمت به مردم و نظام و مستضعفان را وظیفه خود می دانست و سیاسی کاری نکرد و با الفاظ بازی نکرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۳۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه امام راحل یک شخصیت روحانی و یک عالم دینی مرجع تقلید بودند، تصریح کرد:خدمتگذاری به دین و اخلاق امام راحل باید برای همه الگو باشد.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه امام راحل در برابر قدرت رژیم پهلوی ایستادگی کرد و آن رژیم و نظام و خانواده کمر همت بسته بود برای نابودی دین و امام برای برافراشتن پرچم دین اسلام کوشید، تصریح کرد: درد و غیرت دینی امام راحل باور کردنی نبود و در تمام موارد موضع گیری می کردند؛ در عصر قدرت سرمایه داری و مارکسیستی شرق با یک منطق و حربه و فلسفه درصدد نابودی دین بودند که امام قیام و اسلام را احیاء کرد.

وی افزود: امام خدمت به مردم و نظام و مستضعفان را وظیفه خود می دانست و سیاسی کاری نکرد و با الفاظ بازی نکرد و روحانیت امروز در انقلاب اسلامی به پیروی از امام خمینی(ره) در دین و احساس رسیدگی به مستضعفین دارد.

این مسئول بیان کرد: امروزه هر کسی در هر مقام و جایگاهی باشد حق ندارد به گونه ای عمل کند که مردم را نسبت به نظام ناامید کند زیرا شرایط حساس و دشوار است.

وی تصریح کرد: ریاست شورای سیاستگذاری با الهام از رهبری بارها در جمع ائمه جمعه فرمودند: وظیفه ما کمک به دولتمردان است که در خط مقدم هستند و آنها را برای خدمتگذاری به مردم حمایت کنیم.

ابراهیمی افزود: امروز اگر دولت موفق شود افتخاری برای انقلاب اسلامی و روحانیت است و اگر ضعفی باشد کسی حق تخریب ندارد.

وی عنوان کرد: امام در منظومه فکری و سیره عملی درباره خدمتگزاران نظام و مقام معظم رهبری آینده های زیبا و شفاف بیان داشتند؛ لباس روحانیت یعنی خدمت به دین و متدینین و جامعه و قرآن و اهل بیت است و اگر قدمی برداشته شود باعث افتخار روحانیت است.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مرتضوی برای خدمت به یک سنگر دیگر آماده شدند و حجت الاسلام رضائی کمر همت بسته و آماده خدمتگذاری هستند. / ایسنا



انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها