به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ابرمردی از تاریخ است که در اواخر قرن بیستم جهان بشریت با شناخت او راه رشد و تعالی را پیمود و همواره او را مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در ملت های حق طلب در عرصه ی مبارزه با استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۳۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله بیانیه ای صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون.

خردادماه آبستن حوادث مهم و تاثیر گذار در تاریخ این مرزوبوم است که این حوادث گاه تلخ و گاه همراه با شیرینی بوده است، شیرینی آن مثل فتح خرمشهر مظلوم در سوم خرداد ماه به دست با کفایت جوانانی از نسل آفتاب که بر تارک زمان درخشیدند و خون پاکشان همانند ستارگان آسمان عالم را مزین نموده و راه گم شده را برای اهل دل روشن نموده است و تلخی آن مانند ارتحال بنیانگذار این نهضت عظیم است که ثلمه ای جبران ناپذیر به بار آورد.

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ابرمردی از تاریخ است که در اواخر قرن بیستم جهان بشریت با شناخت او راه رشد و تعالی را پیمود و همواره او را مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در ملت های حق طلب در عرصه ی مبارزه با استکبار جهانی دانست.

چهاردهم خردادماه سالروز غروب خورشیدی است که با الگوی نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه جامع الشرایط، مدلی نوین و کارآمد برای تامین سعادت همه جانبه جوامع بشری معرفی کرده و توصیه او به ملت ایران و جوانان عزیز و برومند کشور این بود که (پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مللکت شما آسیبی نرسد).

همان که سفارش موکدش این بود( رمز ماندگاری و پیش روندگی انقلاب اسلامی شما برغم زنجیره توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به ویژه (شیطان اکبر) آمریکای حیله گر در تبعیت توأم با بصیرت از ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای امام خامنه ای(مد ظله العالی) می باشد.

در این راستا ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزدهم خردادماه، آغاز امامت و ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و تاکید می داریم (با گذشت 27 سال از رحلت حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) تداوم خط و صراط مستقیم وعزت‌آفرین آن حضرت توسط جانشین حکیم، مدبّر و فرزانه ایشان ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری، شکوفایی"قطب قدرت اسلام" در "هندسه قدرت جهانی" را نشانه تزلزل امپراتوری دولت های مستکبر و سلطه گر و ظهور دنیایی جدید با نقشه‌ای مبتنی بر "عدالت" و "معنویت" قرار داده است که به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک به واقعیت تبدیل خواهد شد).

تردیدی نیست دیدگاه­‌ها و مواضع حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) که همواره در بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان "خطوط اساسی و اصول انقلاب اسلامی" برشمرده شده است بایستی در روند ماندگار سازی انقلاب و نظام اسلامی مورد اهتمام جدی مسئولان قرار گیرد، خطوطی که "مردم"،"استقلال کشور"،"پای‌بندی به مبانی اسلامی و اصول انقلاب"، "مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم"، "مسأله فلسطین"، "توجه به مستضعفین و محرومین"و "هوشمندی در برخورد با دشمن" از مهم ترین مؤلفه های آن به شمار می‌رود.

والسلام /

یوسف کریمی

ارسال نظرات