مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):

ایستادگی بر موضع حق،مأیوس نشدن و اتکا به خدا رمز اقتدار و رهبری امام خمینی(ره) بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 27 حضرت محمدرسول الله (ص): امروز ملت و دنیای اسلام، دوست و دشمن گواهی می دهد که امام خامنه ای (مدظله العالی) با همان صلابت و آگاهی و اعتقاد به وعده های نصرت الهی بعد از بیست و هفت سال اجازه ندادند انقلاب اسلامی در تمامی فراز و نشیب های پرخطر لحظه ای از اصول و مبانی امام فاصله بگیرد
کد خبر: ۸۶۸۷۹۵۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبری عظمت روح وشخصیت بزرگ امام راحل را یادآور دوران معاصر معرفی می کنند. یعنی معمار کبیر انقلاب اسلامی دانشمندی متقی ، حکیمی سیاست مدار ، عارفی شجاع ، رهبری عادل و فداکار و فیلسوف و معلم اخلاق که شخصیت عظیم و جذاب وتاثیرگذارش تمام ویژگی های رجال بزرگ و مصلحی نام آور در اعصار و قرون را دربرگرفته بود.

حجت الاسلام بنی حسینی تصریح کرد: قاطعیت امام، آینده نگری و بصیرت امام که از عمق اعتقادی راسخ و عملی بود که همراه در مبارزه با استکبار جهانی پافشاری فراوان و تمام نشدنی داشتند و آن را حفظ اصول و مبانی انقلاب می دانستند. امام عزیز اقدام و عمل را براساس تکلیف و وظیفه می دانستند و می فرمودند: هر وقتی که من چیزی را احساس کردم وظیفه است؛ آن را انجام دادم .

بنی حسینی تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب اقدام و عمل را براساس وظیفه و تکلیف و پیروزی را عمل به تکلیف می دانستند چرا که موفقیت در ادای تکلیف است نه لزوما نتیجه، و شما می بینید چه در دوران تبعید و قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی بر موضع حق،مایوس نشدن و اتکا به خدا رمز اقتدار و رهبری آن عزیز سفر کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ادامه داد: امروز ملت و دنیای اسلام، دوست و دشمن گواهی می دهد که امام خامنه ای (مدظله العالی)این خلف شایسته امام بزرگوار با همان صلابت و آگاهی و اعتقاد به وعده های نصرت الهی بعد از بیست و هفت سال اجازه ندادند انقلاب اسلامی در تمامی فراز و نشیب های پرخطر لحظه ای از اصول و مبانی امام فاصله بگیرد و کام دشمنان را همواره تلخ و موجب عزت و آبرو ی اسلام و ملت ایران و کشورهای مسلمان جهان و مستضعفان عالم شده است.

انتهای پیام


ارسال نظرات
آخرین اخبار