خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی بیان داشت: یک عده دنبال تحریف شخصیت امام (ره) هستند تا مردم را از انقلاب و مکتب تشیع را از مردم دور کنند.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۵۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین: حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در محفل انس با قرآن که در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد ضمن تسلیت ارتحال امام  به  بیان سخن استاد دانشگاه تگزاس آمریکا پرداخت. وی گفت دکتر بل در سال 62 به کویت دعوت شده بود تا درمورد نفی انقلاب اسلامی و ایران سخنرانی کند اما این استاد دانشگاه تگزاس برخلاف آنچه انتظار می رفت گفت: خیلی ها فکر نمی کردند که انقلاب پیروز و ماندگار شود اما پیروز شد اما انقلاب شکست نخورد و به راه خود ادامه داد دلیل این پیروزی و پایداری در چند دلیل نهفته است که اولین عامل آن شخصیت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه بیان می کند: این استاد دانشگاه به ویژگی های امام می پردازد و میگوید امام هوشیار، با استقامت ، شجاع و سیاستمدار زبردستی است آنچه فقرا می خواهند همان را عمل می کند و به غربی ها اعتنایی نمی کرد و برای ایرانی های غرب زده هم اهمیتی قائل نبود همواره از واژه ها و اصطلاح های قرآنی در سخنان خود استفاده می کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: دشمنان اسلام همواره می گفتند اگر امام برود انقلاب هم رفته است و محبوبیت امام کاهش یافته اما همه دنیا روز ارتحال امام را دیدند که عظیم ترین تشییع یک رهبر در دنیا بود و خود به محبوبیت امام پی بردند.


وی در ادامه سخنان دکتر بل گفت: دلیل دوم ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی  بودن آن است ، پایه آن مردم هستند و بر مردم تکیه دارد ما در دنیا انقلابی نمی شناسم که تا این حد مردمی باشد در این 38 سال مردم ما زجرهای زیادی کشیده اند اما همواره در صحنه ها حاضر بوده اند.
 سومین دلیل ماندگاری ، مکتب تشیع است مکتبی که بر برهان و منطق انسان است و برای همه زندگی انسان ها حتی برای بعد مرگ انسان ها هم برنامه دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین کشور ایران را کشوری بزرگ دانست و ابراز کرد: ایران دارای بزرگترین قدرت دفاعی در منطقه و جهان است و این انقلاب همیشه حضور خواهد داشت و به پیش می رود حتی اگر امام راحل در بین مردم نباشد.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: اگر یک تعداد دنبال تحریف شخصیت امام هستند و از جانب امام حرفهایی می زنند این عده می خواهندمردم را از انقلاب جدا کنند و مکتب تشیع را از مردم دور کنند.

 
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها