رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج باید تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی را بررسی کرده و برای فعال کردن مجدد آن راهکار اتخاذ کن
کد خبر: ۸۶۸۸۰۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج  سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جلسه مجمع استانی بسیج که در ستاد سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد، تاثیر برگزاری این مجامع در استان‌ها را تشریح کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حضور مردم در صحنه فقط خاص راهپیمایی و انتخابات نیست، یعنی در تمامی صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند و موضوعات و رخدادهای مختلف را رصد کرده و نظر می‌دهند.
این مسؤول با بیان اینکه در نظام اسلامی مرزی میان ملت و دولت نیست، افزود: یک سری موضوعات متمرکز و اجتناب‌ناپذیر است، اما برخی موارد را می‌تواند تمرکززدایی کرد.
وی گفت: برخلاف طبیعت حرکت کردن هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌کند نمی‌شود تصمیمات متمرکز و الگوهای واحد برای تمامی استان‌ها تعریف کرد.
سردار نقدی بیان کرد: الگوهای محلی در هر منطقه بهتر از الگوهای ملی و جهانی نتیجه می‌دهد، از نسخه‌های واحد در بسیاری موارد نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجامع استانی و شهرستانی برای جامعه هدف خود متناسب با شرایط آن برنامه‌ریزی کنند هدف از این مجامع این است که به سهم خود جامعه را به سمت الگوی پیشرفت پیش ببریم.
این مسؤول افزود: باید ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه خود را در این مجامع بررسی کرده و راهکار مناسب برای برطرف کردن مشکلات بیندیشیم و قطعا این گردهمایی‌ها در اجرایی شدن تصمیم نهایی مجمع با استفاده از ظرفیت‌ها موثر است.
وی ادامه داد: علت تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی را بررسی کرده و برای فعال کردن مجدد آن راهکار اتخاذ کنیم.
سردار نقدی بیان کرد: بسیج تبلور حضور مردم در صحنه هستند باید به صحنه بیاییم منتظر دولت نباشیم تا اقدامی انجام دهد.

ارسال نظرات