مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از توافق با قرارگاه خاتم الانبیاء برای آماده سازی 200 قطعه زمین ورزشی در نقاط محروم لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، عزیزپور در دیدار با معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان انجام شد، گفت: بنابر یک توافق سه جانبه، قرارگاه خاتم الانبیاء نسبت به آماده سازی و زیرسازی 200 قطعه زمین ورزشی در مناطق محروم لرستان، اداره کل ورزش و جوانان نسبت به نصب تیرهای دروازه و فدراسیون ورزش های بومی و محلی نسبت به خریداری تور و لباس های ورزشی در مرحله اقدام اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه زمین های مورد نیاز برای ایجاد زمین های ورزشی خاکی از طریق فرمانداری ها و ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان تامین می شوند، افزود: 150 میلیون تومان تجهیزات برای پایگاههای استعدادیابی خریداری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در ارزیابی هایسال 94، اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان رتبه اول را کسب کرده است که در این راستا امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش پس از ماه رمضان به لرستان سفر می کند.

عزیزپور تصریح کرد: همچنین این اداره کل در بین تمام ادارات کل وزارت ورزش و جوانان کشور در زمینه عمران و ساخت و ساز جزو پنج دستگاه برتر قرار گرفته است.

وی به کسب دو سهمیه المپیک و پنج سهمیه پاراالمپیک توسط ورزشکاران استان لرستان خبر داد و افزود: در سال ورزشکاران استان لرستان با یک رشد 30 درصدی موفق به کسب 1154 عنوان قهرمانی شدند.


ارسال نظرات