بیانیه سالگرد ارتحال امام:

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ، در این بیانیه آمده است:

« امام خمینی (ره) گوهر گران بها و سرچشمه امید مردم ایران در دوران ظلمت سایه افکندن طاغوت بر سر مردم مسلمان و شیعه و معتقد به حکومت اسلامی از ابتدای مبارزه خود در مسیر نابودی ظلم و برپایی پرچم اسلام در کشور عزیزمان ایران لحظه ای از پای ننشست و هرگز نا امیدی به خود راه نداد تا اینکه پس از سالها تلاش و تحمل رنج و تبعید و اسارت با چشمان خود شکوفه های نهالی را که کاشته بود به زیبایی تماشا کرد.

نهالی که هم اکنون درخت تنومندی شده است که هر چه دشمنان تیشه بر ریشه اش می زنند شاید زخمی بر تنش بیندازند ولی هرگز بر زمینش نمی زنند.

راه امام رحمت الله علیه در سایه سار خلف صالح ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) همچنان در تداوم است و تا زمانی که بسیجیان و سپاهیان و نظامیان ایران پیرو ولایت و مطیع امر ولی مومنین هستند این راه هرگز به پایان نمی رسد.

ما از امام راحل ، امید به آینده ، مبارزه تا پیروزی و خم نشدن در مقابل زورگویان جهان را آموختیم.

راه امام مشخص است و کتمان حقایق آن امری نشدنی است چرا که خورشید را نمی توان با گرفتن دست مقابل چشمان خویش خاموش کرد.
کاری که عده ای برای پنهان کردن برخی از ابعاد شخصیتی امام می کنند همین است.
"دستانی کوچک در مقابل خورشیدی عالم تاب" و با این کاتر تنها چشمان خود را می بندند.
ما با پیش برد این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) که مسئله تحریف شخصیت امام مسئله خطرناک و جدی است و دشمن دارد برنامه ریزی می کند و کسانی در داخل کشور هم سعی در تحریف شخصیت امام دارند تلاش می کنیم تا در بیان ویژگی های منحصر به فرد امام واقعیت گو باشیم.

اکنون سالگرد ارتحال آن رحمت بی کران خداوندی بر ایران و جهان اسلام است.
اکنون باید ما که ادعای وفاداری می کنیم به جهانیان
نشان دهیم که اگر امام نیست فرزندان او در جبهه های فرهنگی و علمی و اگر لازم باشد در جبهه های نبرد حاضر هستند.

فرماندهان، پاسداران و بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب و همنچنین آغاز ولایت و زعامت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن حضور در مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب در روز چهارده خرداد از آحاد ملت شریف ایران نیز دعوت می‌نماید تا با حضور دشمن‌شکن خود در این مراسم، بار دیگر حماسه تجلی ولایت پذیری خویش را به نمایش بگذارند و به معاندین و فتنه‌گران و فتنه‌اندیشان اثبات نمایند که راه امام و نام امام همیشه زنده و جاویدان است.»


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار