خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مدافعان حرم در خان طومان کربلایی جنگیدند

معاون هماهنگ کننده نمایندی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان مازندرانی در شهرک خان طومان کربلایی جنگیدند و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محسن طهماسبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج مرکز آموزش قوه قضائیه در شهر قم با اشاره به امام خمینی(ره) اظهار کرد: ایشان یک کار استثنایی انجام دادند و به ما آموختند که همه باید امام داشته باشیم. ما پیش از امام خمینی(ره) سرگردان بودیم و ایشان راه را به ما نشان دادند. مردم در دوران پیش از انقلاب اهل بیت(ره) را می‌شناختند، اما آنها را به عنوان امام نشناخته بودند و این یکی از نکات کلیدی در خصوص سیره امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: خداوند به ما وعده داده که مستضعفین بر روی زمین به خلافت می‌رسند، اما این مسئله مقدماتی دارد و فعالیت گروه‌های تکفیری به نظرم یکی از موانع ظهور است. به وسیله مردم وعده الهی محقق می‌شود و امام خمینی(ره) کسی را که از دل مردم آمده بود، قبول داشت.

طهماسبی، پشتوانه امام خمینی(ره) را درس‌های حوزه دانست و افزود: آن کاری که امام خمینی(ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری آن را دنبال کرد، تمدن سازی جهانی بود. امام فقط به دنبال مسلمانان نبود، بلکه ایشان جهان را هدف گرفته بود و نگاهی جهانی و جامع داشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به سیره امام خمینی(ره) گفت: ایشان دیپلمات نبود، امام خمینی(ره) وقتی به تصمیمی می‌رسید که رضایت الهی در آن بود، آن را عملی می‌کرد. امام خمینی(ره) به همه ما اعتماد به نفس داد، در آن زمان من یک جوان 21 ساله مسؤولیت یک شهر را به عهده گرفتم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که نباید در مسیری که می‌رویم، تردید داشته باشیم. ایشان روح و نفسی قدسی داشت و مردم در نقاط مختلف جهان نام امام خمینی(ره) را می‌شناسند و حتی شهروندان آفریقایی به یاد ایشان، نام فرزندانشان را روح الله می‌گذارند. موجی که امام خمینی(ره) در جهان ایجاد کرد، نمی‌خوابد، اکنون مردم کشورهای مختلف جهان، امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است.

طهماسبی با اشاره به اقدامات گروه‌های تکفیری اظهار کرد: استکبار جهانی با برنامه‌ریزی کاری کرده که جهت درگیری ما از اسرائیل به سوی گروه‌های تکفیری تغییر کرده است. دشمن در منطقه برای ما جبهه‌های مختلف درگیری را باز کرده است و به گروه‌های تکفیری، پول، امکانات و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد. در سوریه با وجود اینکه کارکردن سخت است، اما رزمندگان افغانستانی با داشتن کمترین امکانات بیشترین اثرگذاری را داشتند.

وی نبرد با گروه‌های تکفیری در منطقه را متر به متر دانست و افزود: در عملیات کربلای 5 هم در مقابل مقاومت شدید دشمن و در طی 25 روز جنگ، تنها دو کیلومتر و نیم پیشروی کردیم. در عملیات اخیر در استان حلب، رزمندگان مازندرانی در شهرک خان طومان کربلایی جنگیدند و ضربات سنگینی را به دشمن تکفیری وارد کردند. شهدای مدافع حرم در واقع ادامه موج امام خمینی(ره) هستند.

طهماسبی ادامه داد: عربستان در بحث یمن هم فهمیده است که با مردمی در حال جنگ است که تنها دارایی‌هایشان یک لباس و سلاح است و این کشور می‌داند که توان شکست دادن مردم یمن را ندارد، به همین دلیل عربستان به دنبال یک راهی هست تا بتواند نفوذ خودش را در یمن حفظ کند. دشمن به گونه‌ای نفوذ‌ می‌کند که انسان متوجه نمی‌شود و اکنون هم از طریق ایادی خود به دنبال نفوذ در منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به قضات اظهار کرد: کار شما قضات مهم است و من از شما خواهش می‌کنم که نگاه بلندی داشته باشید. شما قضات امید مردم در اوج تنهایی هستید و اگر چه مسئولیت اجرایی ندارید، اما در تمام مسائل نقش دارید.
ارسال نظرات